سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجلس در سالي كه گذشت/ارديبهشت

مجلس هشتم در آخرين روزهاي خود به سر مي‌برد

در اولويت قرار دادن مسائل مبارزه با فساد مالي و حل مشكلات بيكاري در مجلس نهم از مهمترين اخبار مجلس در ارديبشهت 91 و آخرين روزهاي مجلس هشتم شوراي اسلامي است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، مهمترين عناوين خبري
مجلس شوراي اسلامي ايران در ارديبهشت 91 به شرح ذيل است:

در مجلس نهم بايد به فكر حل مشكل 3 ميليون بيكار باشيم

نايب رييس مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اخطار نماينده اروميه مبني بر اينكه ۸ هزار نفر از فارغ التحصیلان تربیت معلم بلاتکلیف هستند، گفت: در مجلس نهم بايد به فكر حل مشكل 3 ميليون بيكار باشيم.

شگفتي‌سازان مجلس نهم

انتخابات مجلس نهم، صحنه رقابت‌هاي سنگين نمايندگان دوره هشتم براي ورود به نهمين دوره بود كه برخي چهره‌ها بر اساس ميزان راي خود در اين عرصه شگفتي‌هاي جالب توجهي را رقم زدند.

نظام بودجه‌نویسی کشور نیازمند اصلاح است


عضو هیئت رئیسه مجلس در پاسخ به اخطار قانون اساسی نورا درباره اینکه متأسفانه افراد با نفوذ سهم بیشتری از بودجه سال ۹۱ داشتند گفت: نظام بودجه‌نويسی در کشور نیازمند اصلاح است.

سفر آمانو به تهران نشان‌دهنده اعتماد آژانس به فعاليت هسته‌اي كشورمان است

رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت:‌سفر آمانو به تهران نشان‌دهنده اعتماد آژانس بين‌المللي انرژي اتمي به فعاليت‌هاي هسته‌اي كشورمان بوده و قطعا در روند مذاكره بغداد تاثيرگذار خواهد بود.

مبارزه با فساد مالی اولویت مجلس نهم باشد

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: شیوع پدیده زشت فساد مالی در کشور تبعات جبران ناپذیر اقتصادی را به دنبال دارد و نمایندگان مجلس نهم باید مبارزه با این آفت را در دستور کار خود داشته باشند.

چهارشنبه؛ اختتاميه مجلس هشتم

چهارشنبه (3 خرداد 91) روز اختتاميه مجلس هشتم است و مجلس نهم، هفتم خرداد ماه آغاز بكار خواهد كرد.

تاکيد مصباحي‌مقدم بر آغاز فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها از خردادماه

عضو كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به واريز مابه‌التفاوت فاز اول و دوم هدفمندي يارانه‌ها به حساب خانوارها در پايان اسفند ماه سال گذشته از سوي دولت گفت:‌ مفهوم اين اقدام اين است كه دولت بايد خرداد و تير فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها را اجرايي كند.

انتهاي پيام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.