بازار روبوسي و مصافحه اعضاي هيئت دولت با نمايندگان در حاشيه جلسه بررسي صلاحيت وزير پيشنهادي ارتباطات و فناوري اطلاعات گرم است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران هفتاد و سومين جلسه بهارستان در حالي آغاز شد که بررسي صلاحيت محمد حسن نامي به عنوان وزير پيشنهادي ارتباطات و فناوري اطلاعات اولين دستور جلسه علني امروز بود.

در همين راستا محمود احمدي‌نژاد به همراه تعدادي از اعضاي ارشد کابينه خود براي دفاع از محمدحسن نامي وارد صحن علني مجلس شدند که به محض ورود با استقبال گرم برخي نمايندگان روبه رو شدند.

رئيس‌جمهور پس از دفاع 20 دقيقه‌اي از وزير پيشنهادي خود صحن علني را ترک کرد ولي اعضاي هيئت‌دولت همچنان در جلسه علني (سه‌شنبه 8 اسفند ماه) ماندند.

در حالي که موافقان و مخالفان وزير پيشنهادي و حتي وزير پيشنهادي در حال ايراد نطق بودند، بازار روبوسي و مصافحه اعضاي هيئت دولت با نمايندگان در حاشيه جلسه بررسي صلاحيت وزير پيشنهادي ارتباطات و فناوري اطلاعات گرم بود.

براين اساس محمدرضا رحيمي، حجت‌الاسلام ميرتاج‌الديني، لطف الله فروزنده، مجتبي ثمره هاشمي، غلامحسين الهام، مرتضي بختياري، محمد محمدزاده، زريبافان، سردار احمد وحيدي از جمله اعضاي هيئت‌دولت هستند که در صحن علني حضور داشته و با نمايندگان در حال گپ و گفت مي‌باشند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، نامی ، احمدی نژاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار