سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشديد التهابات در سرزمين هاي اشغالي درپي مراسم تشييع شهيد فلسطيني

هزاران فلسطيني در ميان حزن و اندوه و خشم و غضب از شهادت «عرفات جرادات » در زندانهاي رژيم صهيونيستي ، پيکر وي را تشييع کردند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ جنازه عرفات جرادات از بيمارستان «الاهلي» شهر الخليل تحويل گرفته شد و به سوي روستاي «السعير » زادگاه جرادات تشييع شد .جوانان فلسطيني به نشانه خشم خود به تيراندازي گسترده در اين مراسم اقدام کردند و مي توان گفت فضاي حاکم  نه تنها در السعير بلکه در مناطق مختلف فلسطيني بويژه در کرانه غربي  ملتهب است .

صبح امروز درگيريهايي ميان نظاميان اشغالگر اسرائيلي و فلسطينيان در گذرگاه روستاي السعير روي داد و اين درحالي است که نيروهاي اسرائيلي به شکل گسترده اي در مناطق مختلف مستقر شده اند .طرف اسرائيلي نگران پيامدهاي اين مساله است و در همه مناطق مختلف کرانه غربي اعلام آماده باش کامل کرده و تدابير امنيتي زيادي را نه تنها در الخليل بلکه در مکانهاي مختلف اتخاذ کرده است .

شيرين ابوعاقله گفت : هزاران نفر در مراسمي باشکوه به وداع با شهيد عرفات جرادات آمده اند در حاليکه رژيم اسرائيل را مسئول شهادت وي مي دانند . در همين حال صحبتهايي در خصوص احتمال مطرح شدن پرونده اسرا و نحوه شهادت عرفات جرادات تحت شکنجه در محافل بين المللي  و تلاش براي تحريم اسرائيل وجود دارد .وضعيت زندانهاي اسرائيل نيز هم اکنون ملتهب گزارش شده است .اين درحالي است که هزار و يکصد اسير در زندان مجدو که عرفات جرادات در آنجا به شهادت رسيد ،اعتصاب غذا کرده اند .شخصيتهاي سياسي و رسمي زيادي از جمله اعضاي کميته مرکزي فتح و وزير امور اسرا در مراسم تشييع جنازه شرکت کردند .



برچسب ها: فلسطین ، تشییع ، شهید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.