"كاميل صباغ" وكيل پيگيري كننده "عرفات جرادات" زنداني 30 ساله فلسطيني كه اخيرا در زندان رژيم صهيونيستي به شهادت رسيد روز گذشته اظهار داشت كه وي در اثر شكنجه ماموران و شكنجه گران رژيم صهيونيستي به شهادت رسيده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري معا، صباغ كه از وكلاي معروف فلسطيني و از اعضاي وزارت امور زندانيان تشكيلات خودگردان فلسطين است با اعلام اين خبر افزوده است كه پيش از اين نيز بدليل وجود آثار شكنجه دستگاه قضائي رژيم صهيونيستي دادگاه رسيدگي به اين زنداني فلسطيني را به تاخير انداخته بود.

اين وكيل فلسطيني اظهار داشته زماني كه در دادگاه با جرادات مواجه شده "نگاه و چهره او بيمار و تنش رنجور و خميده بوده است. وي شخصا به من گفت كه ساعتهاي متمادي توسط شكنجه گران رژيم صهيونيستي از سقف اويزان شده و مورد شكنجه قرار گرفته بود." وي همچنين افزوده است كه "جرادات در دادگاه اظهار داشت كه از نظر رواني تحت فشار و آزار روحي بسياري قرار گرفته است، قاضي نيز دستور رسيدگي پزشكان به وي را صادر كرد اما اين مسئله هرگز اتفاق نيفتاد." خانواده اين زنداني شهيد فلسطيني نيز اظهار داشته اند كه پس از تحويل جنازه او آثار زخم و خون را بر روي بندش مشاهده كرده بودند.

در همين حال روز گذشته وزارت بهداشت رژيم صهيونيستي مدعي شد كه پس از كالبدشكافي "هيچ گونه آثار زخمي" را بر روي بدن اين زنداني شهيد فلسطيني نيافته است و تنها مدعي شده كه صرفا "دو دنده اين زنداني فلسطيني شكسته شده بود."

همچنين جسد اين زنداني فلسطيني روز گذشته به خانواده اش در هبرون تحويل داده شده است.


برچسب ها: جرادات ، شهید ، شکنجه ، torture ، palestine
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار