سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه سحر “عبور در غبار” را تجربه می کند

شبکه جهانی سحر، فیلم تلویزیونی "عبور در غبار" را با دوبله آذری پخش می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر این فیلم به سرپرستی مهدی حسین زاده و مدیریت دوبلاژ سعید بحرالعلومی به آذری دوبله شده است.

غلامرضا صفوی ترجمه متون این فیلم را بر عهده داشته و ساناز اکبری به عنوان صدابردار در این کار حضور داشته و کار میکس را نیز صادق صبور انجام  داده است.
مهدی حسین زاده(علی دهکردی)، شهباز دولت نژاد(احمد نجفی)، علی احمدی(صادق هاتفی)، سعید بحرالعلومی(شهرام عبدلی)، لعیا نبیل پور، محمد علی نوروش، یوسف نوعی، حامد منافی و فرزانه مقبل نیز صداپیشگان این کار بودند.
فیلم تلویزیونی "عبور در غبار" را حجت الله سیفی کارگردانی کرده و مهدی عظیمی میرآبادی تهيه کنندگي آن را بر عهده داشته است.
داود اميريان "عبور در غبار" را بر اساس فيلمنامه عباس مراديان نوشته است که به موضوع قاچاق سوخت در كشور مي‌پردازد و در آن احمد نجفي، علي دهكردي، شهرام عبدلي، صادق هاتفي، ابوالفضل همراه، حديثه تهراني و سميرا حسن‌پور نقش‌هاي اصلي فيلم را برعهده دارند.
"عبور در غبار" که به سفارش مرکز سیما فیلم تهیه و تولید شده است، یکشنبه (6 اسفند) ساعت 16:30به مدت 88 دقیقه از سیمای آذری به روی آنتن شبکه جهانی سحر می رود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.