سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز موج جدید حمله به مساجد در کشور فرانسه

این اتفاق درست يك هفته پس از انتشار گزارش سازمان مبارزه با اسلام‌ هراسی فرانسه در زمينه افزايش اقدامات ضداسلامی در سال 2012 صورت گرفته است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، هرچه رشد اسلام و گرایش مردم اروپا به کاملترین دین الهی بیشتر می شود، تلاش رسانه های غربی و برخی دولتمردان برای مقابله با اسلام بیشتر می شود و به عنوان مثال، از ابتدای سال جاری ميلادی، شش مسجد در شهرهای مختلف فرانسه مورد حمله گروه‌‌های نژادپرست قرار گرفته است.

مقامات نهادهای اسلامی فرانسه با اعلام این آمار اعلام كرده اند که تنها در هفته جاری، افراد ناشناس ضمن حمله به مساجد «الفتح»، «السنة» و «اوزوآر»، بر روی ديوار اين اماكن عبادی تصاوير صليب شكسته، ستاره داوود و نشان حزب نازی آلمان را كشيده اند.

این اتفاق درست يك هفته پس از انتشار گزارش سازمان مبارزه با اسلام‌ هراسی فرانسه در زمينه افزايش اقدامات ضداسلامی در سال 2012 صورت گرفته و مساجد فوق در شهرهای «بزانسون» و «اوزوآر لافرير» واقع شده اند.

این مسئله بار ديگر مسلمانان اين كشور که خود را مدعی بزرگ و مهد آزادی بیان می داند اندوهگين ساخته و پلیس و مقامات دولتی نیز تاکنون سرنخی از این افراد به دست نیاورده اند و به اعتراض مسلمانان مبنی بر بی توجهی ماموران به افزایش حملات نژادپرستانه به مسلمانان و اماکن اسلامی نیز توجهی نمی شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.