سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرين روز‌هاي زندگي شاه در مستند تاریخی « در کنار فراعنه »

شبکه آموزش سیما در ایام دهه مبارک فجر آخرين روز‌هاي زندگي شاه مخلوع را در مستند تاریخی « در کنار فراغنه » برای پخش در نظرگرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سیما، مستند تاریخی « در کنار فراعنه » با طراحی جدید و بهره گیری مناسب از تصاویر آرشیوی در کنار تصاویر جدیدی که در 9 کشور مختلف تصویر برداری شده است روایتی نو را در معرض نگاه مخاطب قرار می دهد.
این برنامه به كارگرداني عبدالحميد ارجمند در ایام دهه فجر هر شب ساعت 18روی آنتن می رود . موضوع مستند تاريخي « در كنار فراعنه » آخرين روز‌هاي زندگي شاه مخلوع است که در قالب 10 قسمت 30 دقیقه ای تولید شده است .
از عوامل پشت صحنه اين مجموعه می توان به : نويسنده، كارگردان و تهيه‌كننده: عبدالحميد ارجمند ، مشاور كارگردان و تدوين و تصويربرداري بخش‌هاي مكزيك و پاناما : فرشاد اكتسابي ، مدير توليد: محمدرضا آلادين ، گوينده: داوود نماينده ، محقق برنامه : دكتر ابوالفضل آقابابا ، نسرين زمهريري و محسن اهدايي ، مجري طرح : مهرداد آقاطيب ،گروه تصويربرداران خارج از کشور: محمدرضا نخودچيان ( انگليس )، احمد مشرفي ( فرانسه )، انورابراهيم ( مصر ) ، گروه تصويربرداران ايران : ايرج آلومري، ايرج آلادين و فرشاد اكتسابي اشاره کرد./ي2
برچسب ها: مستند ، شاه ، فراعنه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.