پخش برنامه "پوشش زن ایرانی در گذر تاریخ" از سیمای اردوی شبکه جهانی سحر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، این برنامه در 13 قسمت 25 دقیقه ای به سرپرستی حمیدرضا پاکزاد به زبان اردو دوبله شده است. ترجمه متون آن را سید احمد مصطفی زیدی و ویراستاری آن را زهرا زیدی بر عهده داشته اند. همچنین سید اظفر کاظمی، سید احمد مصطفی زیدی، زهرا زیدی و ناهید انوری نیز صداپیشگانی هستند که در دوبله این برنامه حضور داشته اند. صدابرداری و میکس دوبله این برنامه توسط حمیدرضا پاکزاد و علیرضا پاکزاد انجام شده است.
"پوشش زن ایرانی در گذر تاریخ" به کارگردانی شهرام بهپور و تهیه کنندگی ژيلا بادپر، محصول شبکه آموزش سیما است و با حضور اساتید، کارشناسان و مسوولان، پوشش زنان ایرانی را از قبل از ورود آريایي ها تاكنون مورد بررسی قرار داده و لباس هاي زنان ايراني در دوران هاي مختلف گذشته و حال حاضر را با كشورهاي ديگر مورد مقايسه قرار می دهد. همچنین در این برنامه لباس هاي محلي و اقليت هاي مذهبي مانند زرتشتيان، كليميان و آشوريان بررسی شده است.
این برنامه جمعه هر هفته ساعت 15:20 به وقت تهران از سیمای اردوی شبکه جهانی سحر پخش می شود. / پایان خبرجهت بهره برداری و انعکاس تقدیم حضور می گردد./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار