سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد

سابقه مديريتي دانشگاه آزاد موثر در كمرنگ بون فعاليت دانشجويان

دبير مجمع اسلامي دانشجويان گفت: سابقه مديريتي دانشگاه آزاد در چهره کنوني و كمرنگ جلوه دادن فعاليت دانشجويان موثر و اين در حالي است که نماينده 53 درصد از تشکل‌ها دانشجويي كشور متعلق به دانشگاه آزاد اسلامي است.

احسان عباسي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه هر تشکل دانشجويي طبق اساسنامه خود بايد عمل کند، اظهار داشت: آيين‌نامه دانشجويي دانشگاه آزاد براي ورود به عرصه انتخابات قطعا داراي نواقصي بوده كه از سوي فرهاد دانشجو تغيير و تهيه و تنظيم شده است.

وي با اشاره به يکي از بندهاي موجود در آيين‌نامه، مبني بر اجباري بودن عضويت دانشجويان در تشكل‌هاي دانشجويي براي ورود به عرصه انتخابات رياست‌جمهوري بيان داشت: اگر دانشجويي خلاف اين بند آيين‌نامه عمل كند از سوي مسئولان دانشگاهي با دانشجوي خاطي برخورد مي‌شود در واقع اين بند منجر به تقويت و قانونمند‌تر شدن جايگاه تشکل‌هاي دانشجويي در دانشگاه‌هاي كشور مي‌شود.

اين فعال دانشجويي با بيان اينکه در دانشگاه آزاد محدوديتي براي فعاليت سياسي و قانوني تشکل‌ها وجود ندارد تصريح کرد: در برخي از واحدها، روساي دانشگاه‌ها محافظه کارانه عمل مي‌کنند ولي تعداد اين دانشگاه‌ها با اين ويژگي زياد نيست.

عباسي در ارتباط با علت اصلي عدم فعاليت تشکل‌هاي دانشجويي خاطر نشان کرد: عدم توجه مسئولان و رسانه‌ها به فعاليت تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه آزاد از علل اصلي در کمرنگ نشان دادن فعاليت دانشجويان اين دانشگاه است.

دبير اتحاديه سوم دانشگاه آزاد علت اصلي عدم توجه مسئولان به دانشگاه آزاد را اينگونه عنوان کرد: سابقه مديريتي دانشگاه آزاد در چهره کنوني و كمرنگ جلوه دادن فعاليت دانشجويان موثر و اين در حالي است که نماينده 53 درصد از تشکل‌هاي دانشجويي كشور متعلق به دانشگاه آزاد اسلامي است.

لازم به ذکر است آیین‌نامه انتخاباتی تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برای ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری چندی پیش از سوی فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد که در این آیین‌نامه 16 جرم و مجازات برای دانشجویان خاطی در انتخابات مشخص و بر اساس آن با دانشجویان خاطی در این عرصه برخورد خواهد شد.

برچسب ها: عباسی ، دانشگاه ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.