مدير کل تشکل‌هاي سياسي، اسلامي دانشگاه آزاد گفت: آيين‌نامه فعاليت انتخاباتي تشکل‌هاي دانشجویی دانشگاه آزاد از سوي فرهاد دانشجو تا چند روز ديگر به تمامي تشکل‌ها ابلاغ خواهد شد.

مجتبي اکبري در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با فعاليت انتخاباتي تشکل‌هاي سياسي، اسلامي دانشگاه آزاد اظهار داشت: با توجه به نزديکي انتخابات رياست‌‌جمهوري و نقش گفتمان‌‌سازي دانشگاه آزاد در این عرصه، تمامی تشکل‌ها با رعایت مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و آیین‌نامه جدید ریاست دانشگاه به مشارکت حداکثري در انتخابات به ايفاي نقش می‌پردازند.

وي افزود: آيين‎نامه مذکور ابتدا از سوي تشکل‌هاي دانشجويي از 2 ماه قبل تنظیم و در نهايت دبيرخانه تشکل‌ها به عنوان پيشنهاد دهنده آن را به فرهاد دانشجو برای تصویب نهایی ارائه داد.

مدير کل تشکل‌هاي سیاسی، اسلامی دانشگاه آزاد در پايان خاطر نشان کرد: آيين‌نامه فعاليت انتخاباتي دانشجويان و تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه آزاد در چند روز آينده از سوي فرهاد دانشجو به تمامي واحدهاي دانشگاه‌های آزاد ابلاغ مي‌شود.

لازم به ذکر است آیین‌نامه انتخاباتی تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برای ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری چندی پیش از سوی فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد که در این آیین‌نامه 16 جرم و مجازات برای دانشجویان خاطی در انتخابات مشخص و بر اساس آن با دانشجویان خاطی در این عرصه برخورد خواهد شد.

گفتني است بر اساس آیین‌نامه، فعالیت انتخاباتی تشکل‌ها از زمانی که قانون رسما فعالیت انتخابات را در کشور اعلام کند، آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات ، دانشگاه ، تشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار