سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی

9 دي تجلي بارز هويت و ماهيت حضور خروشان امت مسلمان در صحنه حوادث بود

شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی به مناسبت گراميداشت حماسه يوم‌الله نهم دی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی به مناسبت گراميداشت حماسه يوم‌الله 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.
 
متن بيانيه به شرح ذير است:
 
 اراده خداوند متعال و ایمان به توفیق الهی عامل اصلی هدایت قلبها و دلهای ملت ایران برای حضور در عرصه های مهم و تاثیرگذار انقلاب است. همانگونه که از ابتدای نهضت تاکنون نیز کراراً شاهد نشانه‌هایی بی بدیل از آن در تمامی صحنه ها و حضورها، مشهود بوده است.

 9دی ماه 1388 تجلی بارزی از هویت و ماهیت و حضور عظیم و خروشان امت مسلمان در صحنه حوادث بوده و روح دیانت حاکم بر دلهای ملت را متبلور کرد.

حماسه نهم دی نشان از حضور گسترده مردم فهیمی بوده که یاد آور حرکت بزرگ ملت در روزهای آغازین انقلاب اسلامی است. مردم بزرگ ایران در این روز بر اساس وظیفه الهی و دینی خود پای به میدان عمل نهاده تا نشان دهند برخلاف تبلیغات فتنه‌گران، پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عزم و اراده دینی این ملت استوار است.

در این روز حماسی ملت ایران آنچنان عظمتی از خود نشان داد که دنیا را متحیر ساخت که حقیقتاً پدیده عظیمی در تاریخ انقلاب بوده و همه بر اساس تکلیف به میدان آمدند و ولایت مداری خود را به همه جهانیان ثابت کردند و مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران و اربابان خارج نشین آنان زدند.

شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی بر اساس چهار اصل اسلام، انقلاب، امام، رهبری همگام با ملت حزب الله ایران این حرکت عظیم را ارج نهاده و گرامی می‌دارد.
 
انتهاي پيام/پ2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.