مشاور عالی سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح گفت: بسیجیان در فتنه 88 به مقابله با فتنه‌گران و فریب‌خوردگان پرداخته و ماهیت آنان را برملا کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت‌الاسلام مرتضی مداح در مراسم گرامیداشت 9 دی در حسینه ثارالله با یادآوری فتنه 88 اظهار داشت: در اوضاع و احوالی که مملکت ما از قانون اساسی منسجم برخوردار است و اصل ولایت فقیه در راس آن قرار دارد عده‌ای با اردو کشی خیابانی تلاش کردند تا جایگاه قانون و ولایت فقیه را نشانه گرفته و به آسیب برسانند.

وی ادامه داد: در آن زمان که فتنه‌گران داخلی و ایادی ستیزه‌گر خارجی آنها در صدد آشوب بودند بسیج با احساس مسئولیت در حالی که فقط در موقع حمله باید در میدان کارزار حاضر می‌شد به مقابله با فتنه‌گران و فریب‌خوردگان پرداخته و یک بار دیگر اوج فداکاری خود را در دفاع از اسلام و کیان آن نشان داد.

مشاور عالی سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح گفت: بسیجیانی که در جنگ تحمیلی با رشادت خود صدام را به زباله‌دان تاریخ سپرده بودند سعی کردند در خنثی شدن این فتنه‌ها نیز در میدان حاضر شده و تمام مظلوم‌نمایی فتنه‌گران و کشته‌های دست ساخته و مجالس ختم من‌درآوردی ماهیت آنها را برملا کنند.

مداح افزود: ملت هفت ماه به فتنه گران فرصت داد تا خط و رسم خود را از دشمنان این نظام جدا کنند اما گوش شنوایی برای این حرف‌ها و سخنان به حق نبود و در عاشورای سال 88 کاری کردند که حتی مسیحیان و یهودیان این کشور که عاشورا برایشان ارزشمند است از حرکت آنها در حیرت و تعجب ماندند.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: در این روز عده‌ای مزدور صفت اجانب‌پرست با کف‌زدن‌ها و شکستن حرمت مسجد به مانند سلف خودشان رضاخان مجلس امام حسین را به تمسخر و شوخی گرفتند و با سرمایه‌های این ملت بازی جدیدی را آغاز کردند.

مشاور عالی سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح بیان داشت: به دنبال این رخداد همه مردم بدون توجه به رنگ و قوم و نژاد و زبان و رای به نامزد خاص به صحنه آمدند و برای همیشه بساط فتنه گران را برچیدند.

وی پیام مردم را در 9 دی برائت دایمی از فتنه‌گران توصیف کرد و افزود: در این اوضاع و احوال رهبری معظم انقلاب که برای این نظام از جان مایه گذاشتند بصیرت این ملت را ستودند.

مداح گفت: رهبر معظم انقلاب در سخت‌ترین شرایط از امام راحل حمایت کرده، در مسجد ابوذر ترور شده، شاهد شهادت یاران خود در حزب جمهوری بوده و در دوران دفاع مقدس و بعد از پذیرش قطعنامه نیز در میدان جهاد حاضر شده و ایثارگری جانانه‌ای را به نمایش گذاشتند.

مشاور عالی سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح بیان داشت: رهبر معظم انقلاب با اصرار امام در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و بعد از رحلت امام نیز با اصرار نمایندگان مجلس خبرگان در کرسی ولایت فقیه قرار گرفته‌اند و در این دو دهه با تمام وجود سعی کردند در حفظ نظام پیشگام باشند.

وی بیان داشت: ای کاش 40 میلیون رای را که مردم ایران در حماسه 22 خرداد 88 خلق کرده‌بودند عده‌ای فتنه‌گر مخدوش نمی‌کردند و نام تقلب بر آن نمی‌گذاشتند چرا که ما می‌توانستیم از این ظرفیت رای در پیشبرد اهداف نظام اسلامی بیشتر از این استفاده کنیم/س 

برچسب ها: اردبیل ، برملا ، کردن ، فتنه ، گران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.