دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: بصیرت جوانان ما برای همیشه جبهه کفر و دشمنان این نظام را به خواری و ذلت افکنده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حامد علامتی افزود: اگر به ریشه و عقبه حماسه 9 دی نگاهی بیندازیم متوجه خواهیم شد که عده‌ای انحرافی و کوردل در نهایت بی‌بصیرتی به چنان تحرکاتی دست زدند که گویی در این کشور عنصر وفاق و اتحاد بی‌معنا است اما در 9 دی ماه برای همیشه از حضور این ملت درس عبرتی گرفتند تا دیگر بار راه به خطا نروند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از یک سو با فرصت دادن به همه جریانات حجت را برای همه تمام کرد و از سوی دیگر با روشنگری و تبیین شرایط بستر را برای ارتقای فهم عموم مردم و گروه‌های سیاسی مهیا کرد.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یادآور شد: ملت بزرگ ایران بی‌توجه به فضا‌سازی‌های رسانه‌ای و عملیات سنگین روانی دشمن به رغم انحراف و سکوت برخی خواص چشم به مشعل فروزان انقلاب مقام معظم رهبری داشت تا با لبیک‌گویی به فرمان ولی امر مسلمین بتواند برای همیشه بساط فتنه‌گران داخلی و خارجی را برچیند.

علامتی، رمز اقتدار و پیروزی در فتنه سال 88 را رابطه عمیق و وصف‌ناشدنی امت و ولایت توصیف کرد وگفت: هر تحلیلی جز این غیر‌عالمانه و کوته‌بینانه است/س 

برچسب ها: اردبیل ، بصیرت ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.