سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش صهیونیستها برای بقای رژیم با تشدید شهرک سازیها

شهرک سازیهای رژیم صهیونیستی، برنامه ریزی شده و برای تغییر قواعد بازی است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الوطن ؛ اسرائیل بنابر مواضع اخیر خود که تصمیم گرفت حدود 6000 واحد مسکونی جدید در منطقه شرق قدس و کرانه باختری بسازد ، قصد دارد قواعد بازی را که در اواخر نوامبر گذشته نمایان شده بود تغییر دهد. زیرا برای اسرئیل کاملا عیان شده است که فلسطین پیروزیها و موفقیتهایی در سازمان ملل متحد به دست آورده است ؛ چرا که اکثریت حاضر در این سازمان بین المللی به عضویت غیر کامل فلسطین در سازمان ملل رأی مثبت دادند و فقط آمریکا و اسرائیل و برخی کشورهایی که در زمین آمریکا بازی می کنند رأی منفی دادند حتی کشورهای اروپایی نتوانستند با آن مخالفت کنند و ترجیح دادند رأی ممتنع بدهند.
 
تغییر قواعد بازی که اسرائیل در پی آن است، دور زدن قوانین بین المللی و جلوگیری از برپایی کشور فلسطین است. آنهم کشوری که غرب و آمریکا می خواهند در کنار اسرائیل باشد و به طور مسالمت آمیز با اسرائیل به کار خود ادامه دهد ، و نه آنطور که مردم فلسطین آرزوی آن را دارند. این بار شهرک سازی نه بصورت تصادفی بلکه در مناطقی که بررسی های زیادی درباره آنها شده است صورت می گیرد به طوری که اسرائیل می خواهد با ساختن واحدهای مسکونی مورد نظر کاملا مانع از تشکیل کشور فلسطین شود .

البته بسیار روشن است مقامات اسرائیلی با انتخاب مناطق معینی از شرق قدس و نزدیک بیت لحم برای ساخت شهرک ها هدفی جز اشغالگری ندارند. و باید فلسطین که هم اکنون در سطح بین المللی و جهانی رسمی تر شده است در دادگاه کیفری بین المللی مسئله توقف شهرک سازی را مطرح کند تا کاملا این طرحهای صهیونیستی ریشه کن و با شکست روبرو شود. باید مسئولان صهیونیستی را در لیست جنایتکاران بین المللی قرار داد.

 

برچسب ها: صهیونیست ، شهرک ، کابینه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.