"وین مدسن" روزنامه نگار آمریکایی با ارائه اسنادی فاش کرد که رژیم صهیونیستی با همکاری آمریکا، عربستان، قطر، و کردستان عراق کوچاندن مسیحیان و تحمیل یهودیان بر عراق است تا بخشی از رؤیای نژادپرستانه به اصطلاح "اسرائیل کبیر" را تحقق بخشد

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری الرای العام، یک روزنامه نگار آمریکایی طی گزارشی از نقشه صهیونیست ها برای گسترش دامنه شهرک سازی های خود در منطقه پرده برداشت. وی تاکید کرد رژیم صهیونیستی طمع آن را دارد تا با سیطره بر بخش های از عراق و با حمایت های آمریکا، آل سعود، و آل ثانی شهرک سازی در عراق را آغاز کرده و رؤیای "اسرائیل کبیر" را رفته رفته تحقق بخشد.

این روزنامه نگار آمریکایی که "وین مدسن" نام دارد در وبلاگ شخصی خود با انتشار اسنادی بی سابقه توطئه ای را فاش کرد که طبق آن یهودیان کُرد به بهانه انجام اقدامات مذهبی به موصل در شمال در عراق منتقل و در سرزمین های قدیمی یهودیان مستقر خواهند شد.

طبق گزارش مادسن پس از حمله آمریکا به عراق در سال 2003 یهودیان کُرد زمین های عراقیان یعنی زمین هایی که آن را ارث تاریخی خود می دانند خریداری کردند و در وقع به همین دلیل است که ضریح پیامبرانی همچون "ناحوم، یونس، دانیال، حزقیال، عازار و..." برای یهودیان اهمیت دارد چرا که رژیم صهیونیستی تمام این انبیاء را مثل قدس و کرانه باختری جزئی از ملک اسرائیل می پندارد.

"وین مدسن" تاکید کرده که به همین منظور فرقه های مختلف موساد به همدستی مزدوران خود و هماهنگی با شبه نظامیان کرد هجوم به مسیحیان کلدانی ساکن در موصل، اربیل، حمدانیه، تل اسقف، عقره و ... را آغاز کرده تا از این طریق مسیحیان را به ستوه آورده و آنان را کوچ دهد و زمینه را برای سکونت یهودیان و سلطه اسرائیل بر آن فراهم کند تا به غرض نژادپرستانه خود یعنی "سرزمین یهودی توراتی" جامه عمل بپوشاند، گر چه نا گفته پیداست که رژیم صهیونیستی جنایات خود در عراق را نیز به القاعده نسبت خواهد داد.

به هر صورت طبق گزارش مدسن توطئه صهیونیستی درپی آن است تا کلدانی ها و آشوریان را کوچانده و یهودیان کرد را جایگزین آنان کند و این توطئه با طرح ریزی موساد، هماهنگی آمریکا، آل سعود، قطر و همکاری سران سیاسی اقلیم کردستان عراق در دست انجام است. وی اشاره می کند که این اعمال نژادپرستانه صهیونیست ها یاد آور قلع و قمعی است که پس از جنگ جهانی دوم انگلستان بر فلسطینیان روا داشت تا صهیونیست ها را جایگزین آنان کند.
برچسب ها: عراق ، اسرائیل ، یهودی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار