سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحيمي در جلسه مجمع نمايندگان استان اصفهان تاکيد کرد

اهتمام دولت براي رفع مشکل کم آبي و آلودگي هواي اصفهان

معاون اول رئيس‌جمهور يکي از مهمترين مشکلات استان اصفهان را کم آبي عنوان کرد و گفت: اصفهان در سالهاي اخير با مشکل کم آبي روبرو شده و دولت نيز براي حل اين مشکل اقداماتي را انجام داده و برنامه هاي بلند مدتي را نيز در دستور کار خود دارد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري محمدرضا رحيمي ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه مجمع نمايندگان استان اصفهان، گفت: دولت تلاش دارد آب را ديگر نقاط کشور به استان اصفهان انتقال دهد و با اقداماتي همچون اصلاح شيوه هاي آبياري و استفاده از روشهاي نوين، کمبود آب اين استان را جبران کند.

معاون اول رئيس جمهور همچنين به مشکل آلودگي هواي اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: در اين خصوص نيز دولت برنامه هايي را در نظر گرفته که با اجراي آن بتواند از آلودگي فعلي کاسته و آن را به حداقل ممکن برساند.

رحيمي خاطرنشان کرد: دولت از برخي چالش ها و موانع پيش روي صنايع استان آگاه است و اميدواريم به زودي بتوانيم سفري را به استان ترتيب دهيم تا با حضور وزراي مربوطه و مسوولين استان، مشکلات صنايع و آلودگي هوا را در مرکز استان بررسي کنيم.

وي استان اصفهان را از مهمترين استانهاي کشور دانست و گفت: اصفهان با تاريخ و فرهنگ کهن، از معروفترين نمادهاي ايران در خارج از کشور است.

معاون اول رئيس جمهور مردم استان اصفهان را مردماني ولايت مدار و بزگوار توصيف کرد و افزود: مردمان اين منطقه از زمان انقلاب اسلامي همواره در صحنه هاي مختلف از جمله دوران دفاع مقدس حضور داشته و پشتيبان نظام بوده اند.

در اين جلسه استاندار اصفهان گزارشي از وضعيت کشاورزي، دامپروري و مشکلات صنعت استان ارائه و از توجه دولت براي رفع مشکلات اين خطه قدرداني کرد.

نمايندگان مردم استان اصفهان در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين نشست گزارشي از مشکلات و از آن جمله آلودگي هوا، مشکلات بازنشستگان صنايع فولاد، موانع پيش روي صنعت استان و اعتبارات لازم براي اتمام طرح هاي نيمه تمام ارائه و پيشنهادات و ديدگاه هاي خود را براي حل مشکلات بيان کردند.
انتهاي پيام/س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.