سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقيقت‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پذيرش موقت فلسطين در سازمان ملل دو پهلو است/ مقاومت،عروس ميدان مبارزه است

نايب رئيس کميسيون امنيت ملي گفت: بايد ديد که سازمان ملل کدام جبهه‌ي فلسطين را به عضويت پذيرفته است،شايد در جهت سياست دو دولت در يک سرزمين گام بر مي‌دارد.

منصور حقيقت‌پور نماينده اردبيل، سرعين و نمين در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: بايد ببينيم سازمان ملل متحد کدام فلسطين را پذيرفته است، آيا کل فلسطين را پذيرفته و يا فقط حوزه‌اي را که رژيم صهيونيستي هم قبول دارد ولي مسئله‌ مسلم اين است که سازمان ملل قطعا از راه خيرخواهي اين کار را انجام نداده است.

وي افزود: اين امکان وجود دارد که شايد در جهت سياست دو دولت در يک سرزمين گام بر مي‌دارند، بايد ديد فلسطين در حال مقاومت را به عضويت پذيرفته‌اند يا حوزه‌هايي که به سازش رسيده‌اند و به دنبال يک حوزه‌ي کوچک فلسطين هستند.

وي تصريح کرد: در هر صورت مسئله‌ قابل تامل و مشخص اين است که اين پذيرش به صورت نسيه است يعني اينکه شما بياييد، بنشينيد،ادعاي وجود نکنيد،حق راي نداريد،حق اعتراض نداريد.

حقيقت‌پور خاطر نشان کرد: قطعا حوزه‌ محمودعباس را قبول کرده‌اند که جنبه‌ نمايش داشته و به رسميت شناخته شده به اين دليل که تصميماتشان بر واقعيات جامعه منطبق نيست و اثر عمده‌اي ندارد ولي در هر صورت مقاومت،عروس ميدان مبارزه است و آنها هستند که تعيين کننده‌اند و نظرات خود را برتمامي نظرات سلطه تحميل مي‌کنند.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.