نماينده دائم فلسطين در سازمان ملل: اکثر کشورها موافق عضويت فلسطین هستند

"ریاض منصور" نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل گفت که بیشتر کشورها در سازمان ملل موافق پذیرش فلسطین به عنوان کشور ناظر در مجمع عمومی سازمان ملل هستند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فلسطين اليوم، "منصور" گفت:به نظر من بیشتر کشورها به نفع ما رای خواهند داد زیرا اجماع آراء خوبی درباره راه حل دو کشور وجود دارد. ا انتظار داریم که بسیاری از کشورها به نفع ما رای دهند. ما تلاش خواهیم کرد تا بیشتر کشورهای اروپایی به نفع ما رای دهند. ما می دانیم که برخی از آنها به طور قطع در حمایت از ما رای خواهند داد که کشورهایی چون فرانسه و برخی کشورهای مهم اروپا از این دسته هستند.
وی افزود ما امیدواریم زمانی که ما در سازمان ملل به دنبال کسب حقوق خود از راه های صلح آمیز و دیپلماتیک هستیم، سایر کشورهای مجمع عمومی حقوق ما را محترم بشمارند و برخی از آنها به خاطر اینکه فلسطینی ها به دنبال احقاق حقوق خود هستند از اقداماتی تنبیهی استفاده نکنند و اقدام برخی کشورها در برخورد تنبیهی با کشورهای دیگر در سازمان ملل به خاطر اینکه سیاست های آنها مد نظر آنها نیست اقدامی غیر دیپلماتیک است.
وی در پایان گفت: ما در روز پنجشنبه گزینه ای را پیش رو داریم که از طریق راههای صلح آمیز دمکراتیک می توانیم راه حل دو کشور را نجات دهیم و جامعه بین المللی باید گزینه ای را انتخاب کند تا از طریق آن بتواند با نزاع بین ما و اسرائیلی ها برخوردی مناسب داشته باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار