سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس هيئت مسلمان لبناني در نشست گفتگوي ملي سوريه:

توافقات اجلاس تهران به اقدامات عملي براي حل بحران سوريه منتج شود

رئيس هيئت مسلمان لبناني با بيان اينكه اجلاس گفتگوي ملي سوريه در تهران با اجلاس‌هاي گذشته کاملا متفاوت است چرا که اجلاس‌هاي گذشته شکست خورده بودند، گفت: توافقات در اين جلاس نبايد فقط لفظي باشد بلکه بايد توافقي عملي براي پايان خشونت‌ها و خونريزي‌ها در سوريه باشد.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، عبدالناصر جبرئیل رئيس هيئت مسلمان لبناني شركت‌كننده در نشست گفتگوي ملي سوريه گفت: شرکت در اين اجلاس اين اميد را به ما مي‌دهد که نسبت به آينده اميدوار باشيم چرا که همکاران ما به دنبال ايجاد آرامش در سوريه هستند و ما از جمهوري اسلامي ايران و وزير امور خارجه‌اش به خاطر برگزاري اين نشست تشکر مي‌کنيم.

وي ادامه داد: ما شاهد برگزاري اجلاس‌هاي متعددي در گذشته و همچنين اجلاسي در دوحه بوده‌ايم اما اجلاس گفتگوي ملي سوريه با شعار "دموکراسي، آري خشونت نه" با ديگر اجلاس‌ها متفاوت است.

جبرئیل ادامه داد: توافقات در اين جلاس نبايد فقط لفظي باشد بلکه بايد توافقي عملي  براي پايان خشونت‌ها و خونريزي‌ها در سوريه باشد چرا که غرب تنها به دنبال خشونت و نابودي سلاح مقومت در سوريه است.

رئيس هئيت مسلمان لبناني در پايان خاطر نشان کرد: ما از مواضع جمهوري اسلامي ايران به خاطر مواضع و تلاشهايش در حل بحرانهاي منطقه از جمله بحران سوريه قدرداني مي‌كنيم.
انتهاي پيام/
برچسب ها: لبنان ، سوریه ، تهران ، اجلاس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.