سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسيون برنامه و بودجه:

بودجه سال آینده در جهت کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی تدوین شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت باید بودجه سال آینده را در جهت کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی تدوین کرده و در موعد مقرر جهت بررسی‌های نهایی تقدیم مجلس کند.

موسی الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد و جاجرم در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی تصريح کرد: باتوجه به سیاست‎های اصل 44 باید سالیانه به سمت کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی پیش برویم که متاسفانه تاکنون در این امر به موفقیت نرسیده‌ایم.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از موارد عدم وابستگی به درآمدهای نفتی جلوگیری از فرار مالیاتی بوده که متأسفانه نبود اطلاعات جامع از مالکیت باعث عدم دریافت صحیح مالیات‌ها شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اعمال تحریم‎ها علیه کشورمان اظهار داشت: ما باید از تحریم‌های اقتصادی بعنوان یک فرصت استفاده کنیم و مراتب کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی را در این چارچوب فراهم کنیم.

نماینده مجلس نهم در پایان تأکيد کرد: دولت باید در راستای عدم وابستگی به درآمدهای نفتی بودجه سال آینده را با دیدی کارشناسی تدوین کرده و در موعد مقرر به مجلس جهت بررسی‌های نهایی تقدیم کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بودجه ، کاهش ، درآمد ، نفتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.