سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعاملي براي بخش دولتي و بخش خصوصي در نمايشگاه حمل و نقل

رئیس ستاد سومین نمایشگاه راه و شهرسازی : نمایشگاه محلی برای تعامل و هماهنگی بخش خصوصی و دولت و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کنار ظرفیت‌های بخش خصوصی است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سید قاسم بی‌نیاز امروز در نشستي با خبرنگاران با بیان اینکه سومین نمایشگاه بزرگ راه و شهرسازی 23 تا 26 آذرماه برگزار می‌شود، افزود: اختتامیه نمایشگاه 26 آذر ماه است بطوريکه از 26 آذر تا یک دی که هفته حمل و نقل نام دارد به افتتاح پروژه‌های حمل و نقلی اختصاص یابد.

وي ادامه داد:  اول دی‌ماه هر سال، عملیات زمستانی راهداری سازمان حمل و نقل جاده‌ای آغاز می شود که این روز، به نام روز راهدار نام گرفته است بنابراین از 26 آذر تا اول دی‌ماه هر سال، حمل و نقل نام دارد.

بی‌نیاز با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی در هفته حمل و نقل برنامه‌های مختلفی دارد، اضافه کرد: در این باره آیین‌نامه‌های مختلفی تنظیم و تصویب کردیم، مطابق آیین‌نامه یکی از برنامه‌ها برگزاری نمایشگاه حمل و نقل است.

رئیس ستاد سومین نمایشگاه راه و شهرسازی تصریح کرد: پس از ادغام دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی، وزارت راه و شهرسازی تشکیل شد که از آن پس نمایشگاه هفته حمل و نقل هم با عنوان نمایشگاه «راه و شهرسازی» برگزار شد.

بی‌نیاز گفت: محورهای اصلی سومین نمایشگاه، بیان عملکردها، دستاوردها، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و ارائه فناوری و دستاوردهای نوین است.

مدیر کل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه 6 هزار 500 پیمانکار بخش خصوصی در کشور فعال هستند که وزارت راه با آنها تعامل دارد، اضافه کرد: نمایشگاه محلی برای تعامل و هماهنگی بخش خصوصی و دولت و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کنار ظرفیت‌های بخش خصوصی است.

رئیس ستاد سومین نمایشگاه راه و شهرسازی با بیان اینکه بخش خصوصی باید فعال‌تر از گذشته در نمایشگاه حضور یابد، گفت: از مدارس و دانشگاه‌ها برای این گردهمایی دعوت کرده‌ایم، ضمن آنکه بخش ویژه‌ خلاقیت‌ها داریم یعنی در واقع ایده‌ها عنوان می‌شود و پس از پایش بهترین طرح‌ها هدایایی دریافت می‌کنند.

مدیر کل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد: همچنین در نمایشگاه امسال بخش دولتی می‌تواند به عنوان سال پایانی دولت، عملکرد خود را ارائه دهد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.