سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرعامل شرکت صدرا؛

پافشاري صدرا براي ورود به بازار بورس

شرکت صدرا همچنان براي حفظ نماد و سهامداران خود اصرار دارد که تا پايان سال نماد خود را در بازار فرابورس حفظ کند.

مهدي اعتصام در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب گفت: بازگشايي نماد شرکت صدرا قرار بود در بورس و با حداکثر انتقال آن به بازار اول معاملات فرابورس قرار گيرد اما طبق توافقي که با سازمان بورس و هيئت پذيرش اوراق بهادار صورت گرفت صدرا در بازار اول يا بازار دوم فرابورس حضور پيدا مي کند.

وي تصريح کرد: شرکت صدرا در همين راستا به صورت رسمي و مکتوب اعتراض خود را به سازمان بورس و هيئت پذيرش ارايه داده تا در تصميم خود بازنگري شود.

اعتصام با تاکيد بر اينکه شرکت صدرا 27 هزار سهامدار دارد گفت: در حال حاضر دغدغه اصلي ما سهامداران اين شرکت است که براي همين منظور خواستار وضعيت شرکت شفاف تر شود و همچنين از سازمان بورس تقاضا داريم که اجازه دهند حداقل نماد شرکت صدرا در بازار فرابورس تا پايان سال باز بماند.

مديرعامل شرکت صدرا از برنامه خريد تضميني سهام به قيمت 100 تومان در صورت حضور در بازار اول يا دوم فرابورس خبر داد و افزود: سال گذشته زيان انباشته صدرا بيش از 70 ميليارد تومان بوده است و دو سال پيش نيز طبق مصوبه کارگروه ويژه رياست جمهوري براي حمايت از صنايع، مبني بر اختصاص 500 ميليارد تومان تسهيلات براي استعمال بدهي استفاده کنند که متاسفانه حتي با تلاش وزير نفت هم به جايي نرسيديم./عب
برچسب ها: صدرا ، بازار ، بورس ، فرابورس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.