سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوي کميسيون امنيت ملي:

ايران پتانسيل سرکوب هرگونه توطئه و تجاوز خارجي را دارد

سخنگوي کميسيون امنيت ملي مجلس گفت: ايران با بهره‌مندي از توانايي بالايي که در امور دفاعي و نظامي دارد پتانسيل سرکوب هر نوع توطئه را خواهد داشت.

سيد حسين نقوي‌حسيني نماينده مردم ورامين در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تجاوز پهپاد آمريکايي به آسمان خليج فارس گفت: اقداماتي نظير جاسوسي، دخالت در امور داخلي ملت‌ها و همچنين تجاوز به خاک کشورها از اصول سياست خارجي و ديپلماسي دور از خرد آمريکايي‌ها بشمار مي‌رود چرا كه سران اين کشور خود را صاحب‌اختيار همه دنيا مي‌دانند.

سخنگوي کميسيون امنيت ملي در ادامه تصريح کرد: جمهوري اسلامي ايران امروز با بهره‌مندي از توانمندي بالايي که در امور دفاعي و نظامي دارد، پتانسيل سرکوب و پاسخگويي هر نوع توطئه عليه کشور را خواهد داشت و قطعا اقدامات متجاوزگرانه دشمنان را در مرزهاي هوايي، زميني و دريايي بي‌پاسخ نخواهد گذاشت.

نقوي حسيني در پايان اظهار داشت: بر اساس ابتدايي‌ترين اصول بين‌المللي، کشورها و ملت‌ها حق دارند که در مقابل هرگونه اقدامات متجاوزانه به سرزمينشان از حريم خود دفاع کنند و  آمريکا بايد بداند که با اين گونه اقدامات و ادبيات ضد بشري نمي‌توانند کوچکترين تزلزلي را در نظام مستحکم جمهوري اسلامي ايران بوجود بياورد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پهپاد ، آمریکا ، خلیج ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.