عضو هيئت رئيسه کميسيون امنيت ملي مجلس گفت:‌ گزارش سفر هيئت 7 نفره اين کميسيون به استان سيستان و بلوچستان از وضعيت امنيتي استان، به مجلس ارائه خواهد شد.

سيدباقر حسيني نماينده زابل و زهک در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به سفر هيئتي از کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس به استان سيستان و بلوچستان با بيان اينكه اين سفر در راستاي بررسي وضعيت امنيتي سيستان و بلوچستان صورت گرفته است، گفت: بررسي انسداد مرزهاي استان سيستان و بلوچستان با دو کشور افغانستان و پاکستان جلوگيري از قاچاق مواد مخدر و انسان وضعيت امنيتي استان و .. از جمله محورهاي اين سفر است.

وي در ادامه افزود: تشکيل جلسات امنيتي با حضور هيئت 7 نفره اين کميسيون، استاندار و معاون سياسي استانداري سيستان و بلوچستان، فرمانده مرزباني اين استان برگزار شده و در خصوص مسائل مختلف بحث و بررسي مي‌شود.

حسيني با اشاره به اينکه سفر دو روزه هيئت 7 نفره کميسيون امنيت ملي به سيستان و بلوچستان امروز (شنبه 20 آبان) پايان خواهد يافت، گفت: گزارش اين سفر که در خصوص بررسي وضعيت امنيتي سيستان و بلوچستان صورت گرفته است به مجلس ارائه خواهد شد.

همچنين علاءالدين بروجردي رئيس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس پيش از اين در گفتگو با باشگاه خبرنگاران هدف از اين سفر را بررسي وضعيت امنيتي استان سيستان و بلوچستان و ارائه راهکارهاي مناسب عنوان کرد.

گفتني است علاالدين بروجردي نماينده بروجرد، اسماعيل کوثري نماينده تهران، ري، شميرانات واسلامشهر، محمدرضا محسني‌ثاني نماينده سبزوار و خوشاب، منصور حقيقت‌پور نماينده اردبيل، نمين و سرعين، صفر نعيمي‌رز نماينده آستارا، حجت‌الله خدايي‌سوري نماينده سلسله و سيدباقر حسيني نماينده زابل و زهک 7 عضو کميسيون امنيت ملي هستند که به سيستان و بلوچستان سفر کرده‌اند.
انتهاي‌پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار