نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:دستگاه قضا، نیروی انتظامی و سازمان زندان‌ها در رابطه با پرونده ستار بهشتی پیگیری جدی دارند و نتیجه تحقیقات بطور شفاف در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد

احمدرضا دستغیب نماینده مردم فارس و شیراز در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پرونده ستار بهشتی گفت: جلسه جامعي با حضور نیروی انتظامی، نمایندگان دستگاه قضا و همچنین سازمان زندان‌ها در ابعاد مختلف براي موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: آنچه در این جلسه از اهمیت بالایی برخوردار بود این است که نیروی انتظامی و همه مسئولین در حوزه‌های مختلف در راستای پیگیری و بررسی موضوع مطرح شده اعلام آمادگی کرده‌اند و همچنین دستگاه قضا عزمی جدی برای برخورد با هر نوع تخلف احتمالی در اين رابطه را دارد.

دستغیب تصریح کرد: تاکنون مستنداتی دال بر وقوع هر نوع اتفاق احتمالی وجود ندارد و همچنین طبق گزارشات پزشکي قانونی آنچه رسانه‌های غربی در اين رابطه منتشر می‌کنند مورد تایید قرار نگرفته است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: آنچه برای مجلس به عنوان دستگاه نظارتی اهمیت دارد، اطمینانی است که نیروی انتظامی، دستگاه قضا و سازمان زندان‌ها به کمیسیون امنیت ملي در راستای پیگیری و بررسی جدی این موضوع داده است.

اين نماینده مجلس نهم مطرح کرد: شبکه‌ها،‌سایت‌ها و رسانه‌های غربی بیش از اندازه به این موضوع پرداخته‌اند و اطلاعات غیرموثقی را به عنوان شایعه مطرح می‌کنند اما به زودی نتیجه تحقیقات اعلام خواهد شد و آنچه در این رابطه به وقوع پیوسته بطور شفاف در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد؛ بنابراین کمیسیون امنیت ملي تا اعلام گزارش نهایی تحقیق مستقلی انجام نخواهد داد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: امنیت ، قضا ، بهشتی ، پیگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار