سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

تاثير مثبت سوال از رئيس جمهور در راستاي ارتقاء عملکرد قوه مجريه

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت: طرح سوال از رئيس‌جمهور در جهت ارتقاء عملکرد قوه مجريه موثر بوده و استفاده از اينگونه مکانيزم‌ها موجب تقويت جمهوري اسلامي و پاسخگويي دولت به مجلس و مردم مي‌شود.

علي عباسپور در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره طرح سوال از رئيس‌جمهور گفت: اصول قانون اساسي در جهت اقتدار نظام نوشته شده و اقتدار مجلس شوراي اسلامي نيز در برقراري ارتباط منسجم و قانوني با قوه مجريه است.
 
عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي با تاکيد بر ضرورت پاسخگوي رييس‌جمهور به مجلس شوراي اسلامي، ادامه داد: رئيس‌جمهور بايد خود را در مقابل مجلس پاسخگو بداند و معتقدم که مطرح کردن سوال از رئيس‌جمهور در جلسه خصوصي، اهداف مدنظر از طرح سوال را، محقق نخواهد کرد.
 
وي تصريح کرد: نمايندگان مجلس نبايد به طرح سوال از رئيس‌جمهور به صورت مچ‌گيري نگاه کنند بلکه بايد، سوال را در راستاي حل مشکلاتي که در اجراي قانون و يا انحراف از آن وجود دارد، مطرح کنند.
 
عباسپور اقدام مجلس در جهت طرح سوال از رئيس‌جمهور را مناسب ارزيابي کرد و خاطر نشان کرد: طرح سوال از رييس‌جمهور در جهت ارتقاء عملکرد قوه مجريه موثر بوده و استفاده از اينگونه مکانيزم‌ها موجب تقويت جمهوري اسلامي و پاسخگويي دولت به مجلس و مردم مي‌شود.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: موتلفه ، طرح ، سوال ، مجلس ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.