سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه صادرات در گرو بازاريابي

حمايت از توليدکنندگان داخلي و تبليغات و بازاريابي مناسب از عوامل اصلي توسعه صادرات به شمار مي رود.

فاتحي کارشناس اقتصادي در گفتگو با  خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان مطلب فوق افزود: کشور ما از لحاظ کيفيت محصولات توانايي رقابت با ساير کشورها را داشته و اگر بتوانيم در بخش مديريت صادرات توجه بيشتري را معطوف به بازاريابي و تبليغات کنيم به توسعه و رونق در اين زمينه خواهيم رسيد.

وي در ادامه افزود: صادرات به معناي رقابت با بخش خصوصي جهاني است که از هر ترفندي براي نفوذ به بازارهاي تقاضا استفاده مي شود، در کل براي صادرات نيازمند توليدات بيشتري هستيم، بنابراين با ايجاد فضاي مناسب براي کسب وکار داخل و تا حدودي پيش بيني تغييرات و نوسانات متغيرها مي توان در اين زمينه به خودکفايي رسيد.

وي در پايان با بيان اين مطلب که محيط کسب و کار آرام و بدون تحريک مي تواند در امر توسعه صادرات موثر باشد خاطرنشان کرد: بسترسازي مناسب در زمنيه بازاريابي و دانش جهاني تبليغات مي تواند با حمايت از صادرکنندگان موجب توسعه اين بخش و رونق صادرات شود./عب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.