سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهم‌ترین اخبار "سیاسی" دوشنبه

مهمترین عناوین خبری "گروه سياسي" که در روز دوشنبه منتشر شده موضوعاتي چون: نشست دانشجويان دانشگاه اميرکبير با رحيم‌پور ازغدي ، حجت الاسلام محمديان:تشكل‌هاي دانشجويي مي‌توانند كانديداهاي انتخابات را از كلي‌گويي خارج كنند ، من را با "قداره و رژ لب" چه کار/ رد صلاحيت خاتمي و يارانش توسط شوراي نگهبان و.... است.

مهمترین عناوین گروه سياسي  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

20 کیفر خواست جدید متهمان پرونده فساد 3 هزار میلیاردی به دادگاه رسید/متهمان مرحله دوم پرونده فساد بزرگ مالی افراد مطرحی هستند



رئیس دادگاه فساد بزرگ مالی گفت:‌ خاوري مدير عامل فراري بانک ملي در صورت عدم حضور در دادگاه به صورت غيابي محاکمه خواهد شد.

تصاوير ارسالي پهپاد ايوب از مراكز هسته‌اي اسرائيل در اختيار ايران قرار دارد
 رئيس كميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس با اشاره به ارسال تصاويري از مراكز هسته‌اي اسرائيل توسط "پهپاد ايوب" گفت: تصاوير گرفته شده از مراکز هسته‌اي رژيم صهيونيستي تصاويري است که اطلاعات رژيم صهيونيستي را در اختيار جمهوري اسلامي ايران قرار داده و اين عمل بسيار حائز اهميت است.

واردات خودروهاي لوكس با ارز مرجع 30 مسئول را به مجلس كشاند/ بانك مركزي مبناي واردات خودروها را مشخص نكرده بود
سخنگوي اصل 90 با اشاره به بررسي پرونده واردات خودروهاي لوكس با استفاده از ارز مرجع گفت: تا يكي دو هفته آينده با حضور 30 مسئول، پرونده واردات خودرو هاي لوكس با استفاده از ارز مرجع در اين كميسيون بررسي خواهد شد.

"الکترال کالج" مهم‌ترين منتخب کانديداهاي رياست جمهوري در آمريکا است

 يک کارشناس رسانه‌های بین‌الملل گفت: انتخابات رياست جمهوري در آمريکا متاثر از "الکترال کالج‌" بوده و راي اکثريت مردم تاثير بسزايي در انتخاب رئيس جمهوری این کشور ندارد.

كاپيتان شهبازي در غرفه باشگاه خبرنگاران: تحريم‌هاي غرب جان انسان‌ها را هدف گرفته است كاپيتان شهبازي با حضور در نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات از غرفه باشگاه خبرنگاران بازديد كرد و تحريم‌هاي غرب عليه مردم كشورمان را محكوم كرد.

قانون اصلاح بند(د)ماده (3)قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی
 از سوی رئیس جمهور قانون اصلاح بند(د)ماده (3)قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی ابلاغ شد.

دولت آمريکا منشأ تروريسم سايبري است
وزیر دفاع در واکنش به اظهارات اخیر پانه‌تا وزیر دفاع آمریکا گفت: آمریکا منشأ تروریسم سایبری است و قصد دارد با فرافکنی و اتهام‌زنی زمینه را برای افزایش تحرکات تروریسم سایبری از سوی دولت آمریکا فراهم کند.

نشست دانشجويان دانشگاه اميرکبير با رحيم‌پور ازغدي




مسول بسيج دانشجويي دانشگاه اميرکبير از برگزاري نشستي با موضوع سبک زندگي با حضور رحيم پور ازغدي خبر داد.

حجت الاسلام محمديان:تشكل‌هاي دانشجويي مي‌توانند كانديداهاي انتخابات را از كلي‌گويي خارج كنند
رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها گفت: دانشجويان بايد در فضاي دانشگاه زمينه اي را فراهم كنند تا كانديداها وارد عرصه شده و برنامه هاي خود را به صورت دقيق ارائه كنند تا مردم نيز به انتخابي اصلح برسند.

بازسازي نمايش بزرگ غدير در 100 نقطه کشور

جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: در سال 90 موفق شديم 73 نقطه از ايران اسلامي را مهياي اين مراسم كنيم و امروز در سال 91 اين ظرفيت به 100 نقطه رسيده است.

من را با "قداره و رژ لب" چه کار/ رد صلاحيت خاتمي و يارانش توسط شوراي نگهبان




 يك عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: يک شبکه آمريکايي 2 تصوير از من به نمايش گذاشت، ‌يکي در حال قداره کشي و ديگري در حال ترانه خواندن با لب‌هاي رژ ماليده، آخر من را با "قداره و رژ لب" چه کار است؟ اين‌ها توطئه وطن‌فروشان و لاابالي‌هاست.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.