وزیر دفاع در واکنش به اظهارات اخیر پانه‌تا وزیر دفاع آمریکا گفت: آمریکا منشأ تروریسم سایبری است و قصد دارد با فرافکنی و اتهام‌زنی زمینه را برای افزایش تحرکات تروریسم سایبری از سوی دولت آمریکا فراهم کند.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار احمد وحیدی، از رژیم صهیونیستی بعنوان یکی از مصادیق بارز تروریسم سایبری یاد کرد و اظهار داشت: این رژیم با همکاری دولت آمریکا با برنامه‌ریزی و هدایت حملات سایبری تلاش می‌کنند از این طریق نیز کشورهای مستقل و مخالف سیاست‌های سلطه‌طلبانه آنان را تحت فشار قرار دهند.

وزیر دفاع با بیان اینکه آنان تاکنون حملات سایبری متعددی را علیه جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی و هدایت کردند، افزود: همانگونه که آنان در سایر برنامه شوم و ضدبشری علیه ملت ایران ناکام بودند در این بخش نیز حریف نبوغ و تیزهوشی فرزندان رشید ملت ایران در حوزه سایبری نخواهند شد.

سردار وحیدی اقدامات پیشگیرانه و ایجاد آمادگی برای دفاع سایبری را از اصول بسیار مهم در حوزه پدافند غیرعامل ذکر کرد و افزود: راه‌اندازی جنگ سایبری نشان داد که نظام سلطه برای تداوم غارت و چپاول ملت‌ها و تأمین منافع نامشروع خود از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند، غافل از این‌که این اقدام بسان تیغ دولبی است که دست خودشان را نیز خواهد برید.

انتهای پیام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار