سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاكري در واکنش به اظهارات متناقض ميان چهره‌هاي جريان اصلاحات؛

وجود تناقض در يک جريان ناشي از عدم صداقت و تدين است

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: هنگامي كه مبناي كار يک جريان صداقت و تدين نباشد اظهارات و جملات متناقض به كار گرفته مي‌شود.

صديقه شاكري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، به اظهارات متناقض عارف و خاتمي در طرح موضوع " واژه تقلب در انتخابات" اشاره کرد و با بيان اينکه خاتمي استفاده از واژه تقلب در انتخابات سال 88 را رد کرده درحاليکه عارف لفظ دلسوزي جريان اصلاحات را بر اين موضوع نهاده است،  گفت: هنگامي كه مبناي كار يک جريان صداقت و تدين نباشد اظهارات و جملات متناقض به كار گرفته مي‌شود.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي ادامه داد: اصلاح‌طلبان به جاي محوريت مردم و نظام، خود را محور مي‌دانند اما اگر فردي به مسئله‌اي اعتقاد راسخ داشته باشد هرگز بر خلاف منافع آن مجموعه كاري را انجام نمي‌دهد.

وي به اظهارات عارف مبني بر دلسوزي اصلاح‌طلبان از طراحي "ادعای تقلب در انتخابات" و "حضور مردم در خیابان پس از انتخابات سال 88 " اشاره کرد و اظهار داشت: دلسوزي‌هاي افراد براي يك مجموعه از اعتقاد آنان سرچشمه مي‌گيرد لذا اگر اصلاح‌طلبان قصد دلسوزي براي نظام و مردم را داشتند چرا بر خلاف منافع آن عمل كردند.

شاكري خاطر نشان كرد: اصلاح‌طلبان در جريان فتنه 88 منافع و مصلحت كشور و مردم را نشانه گرفتند.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.