عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي گفت: اصلاح‌طلبان در دوران اصلاحات و بعد از آن، ديد گزينشي نسبت به قانون داشتند و در مواقعي كه قانون به نفع آنان بود دم از قانون‌مداري مي‌زدند‌ اما هنگامي كه همين قانون به ضررشان مي‌شد به بهانه دموكراسي در برابر آن مي‌ايستادند و جنجال به پا مي‌كردند.

حجت‌الاسلام محمد خرسند در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره ادعاي خاتمي مبني بر قانون‌مدار بودن اصلاح‌طلبان گفت‌: در صورتي كه قانون برخلاف ميل و نظر افراد باشد و به آن تمكين كنند، مي‌توان گفت كه در چارچوب قانون‌مداري حرکت مي‌کنند چراکه قانون مداري افراد بر پايه گزينشي عمل کردن نيست.

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي ادامه داد:‌ اصلاح‌طلبان در دوران اصلاحات و بعد از آن ديد گزينشي نسبت به قانون داشتند و در مواقعي كه قانون به نفع آنان بود دم از قانون‌مداري مي‌زدند، اما هنگامي همين قانون به ضررشان مي‌شد به بهانه دموكراسي در برابر آن مي‌ايستادند و جنجال به پا مي‌كردند.
 
وي با بيان اينكه انتخابات 88 مصداق روشن قانون گريزي اصلاح‌طلبان است، اظهار داشت: در انتخابات سال 88 مردم منتخب خود را انتخاب كردند اما اصلاح‌طلبان كه نتيجه را به نفع خود نمي‌ديدند در مقابل آن ايستادند، اما اين در حالي است كه اين جريان مطابق همين قانون تاييد صلاحيت شده بود.
 
حجت‌الاسلام خرسند افزود: اصلاح‌طلبان تا مرز براندازي نظام پيش رفتند و اين بدترين شكل قانون‌شكني يك جريان سياسي است.
 
وي گفت: تاكنون حتي يك كلمه از اصلاح‌طلبان در محكوميت فتنه 88 نشنيده‌ايم و اگر فرصتي پيدا كنند شايد باز هم اقدامات گذشته خود را تكرار كنند.
 
عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي خاطر نشان كرد: عمل به قانون بايد در رفتار جلوه پيدا كند در حالي كه اصلاح‌طلبان بارها نشان داده‌اند كه ناقض اصلي قانون هستند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: قانون ، اصلاحات ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۰۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۱
اصلاح طلبان !!!! یا فتنه گران ؟؟؟
انها باید محاکمه شوند تا عبرت بگیرند و دنبال براندازی و کودتا و رفراندوم نباشند.
آخرین اخبار