عضو جبهه پايداري طرح "وحدت ملي" را کادويي با بسته بندي زيبا دانست و گفت: طرح وحدت ملي در ظاهری زيبا و کادوپیچی شده ارائه می‌شود، اما به دليل اينکه طراحان و مدعیان وحدت ملي، شاخص‌ها و عملکرد همسو با ادعایشان را ندارند، مورد اعتماد افکار عمومي واقع نشده و از آن استقبال نمی‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمين حميد رسايي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران پيرامون طرح وحدت ملي اظهار داشت: ايده طرح وحدت ملي براي اولين بار قبل از فتنه 88 در سال 87 توسط آقای ناطق نوري مطرح شد که پس از آن اين طرح از جانب هاشمي رفسنجاني مورد پشتيباني و حمایت قرار گرفت.

وي عنوان کرد: طرح این موضوع در حال حاضر هم نشان می‌دهد که در هر دوره انتخاباتي، طرح وحدت ملي  از سوي افرادي خاص کليد مي‌خورد تا افکار عمومی را به سمت خود جلب کنند.

نماينده مجلس نهم در توصيف هدف طرح وحدت ملي از سوي حاميان اين طرح تصريح کرد: حاميان طرح وحدت ملي با استناد به اينکه کشور به آرامش نياز داشته و بايد فردي که مورد تأييد گروه‌هاي مختلف است  براي پيشبرد امور کشور معرفي شود؛ اين طرح را مطرح مي کنند.

حجت الاسلام و المسلمين رسايي در ادامه افزود: اين حرف در ظاهری زيبا و کادوپیچی شده ارائه می‌شود، اما به دليل اينکه طراحان و مدعیان وحدت ملي، شاخص‌ها و عملکرد همسو با ادعایشان را ندارند، مورد اعتماد افکار عمومي واقع نشده و از آن استقبال نمی‌شود.

نماينده منتخب مردم در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: بيان طرح وحدت ملي صرفا يک کادوي زيباست که برای فریب افکار عمومی ارائه شده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار