حجت‌الاسلام روانبخش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جريان‌هاي انحرافي و فتنه در تقابل با آيت‌الله مصباح اهداف انتخاباتي دارند

عضو هيأت علمي موسسه امام خميني(ره) گفت: جريان‌هاي انحرافي و فتنه در تقابل خود با آيت‌الله مصباح اهداف انتخاباتي دارند و هر چقدر به انتخابات رياست جمهوري نزديك شويم‌ حركت آنها شديدتر نيز خواهد شد، اما راه به جايي نخواهند برد.

حجت‌الاسلام‌ و‌ المسلمين قاسم روانبخش در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران درباره اهداف پشت پرده اهانت‌هاي رسانه‌اي اخير به آيت‌الله مصباح اظهار داشت: استراتژي واحد جريانات فتنه و انحراف در اينكه آيت‌الله مصباح را مورد شديدترين حملات قرار مي‌دهند اين است كه اين دو جريان، ايشان را مانع اصلي خود مي‌دانند.

وي افزود: جريان فتنه ريشه در جريان اصلاح‌طلبي دارد و نفاق آن توسط جريان موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) و شخص آيت‌الله مصباح، برملا و حقيقت آنها رو شد، لذا فتنه‌گران، عداوت خاصي نسبت به اين موسسه دارند و در جمع‌بندي خود به اين نتيجه رسيده‌اند كه اگر اين شاخص از سر راه برداشته نشود، در انتخابات يازدهم با مشكل روبرو خواهند بود.

استاد حوزه و دانشگاه تصريح كرد: جريان انحرافي نيز ضربه اصلي را از حضرت‌آيت‌الله مصباح و موسسه امام خميني(ره) خورده زيرا ايشان حقيقت آن جريان را براي توده‌هاي مردم در اقصي نقاط كشور روشن كردند و از اين جهت آنها مي‌بينند كه راه موفقيت در انتخابات يازدهم، از ميان‌ برداشتن آيت‌الله مصباح است؛ اما اين به معناي ترور سخت نيست، بلكه آنها ترور شخصيت و زير سوال‌ بردن ايشان در نگاه مردم را هدف قرار داده‌اند تا به اهداف خود در انتخابات رياست‌جمهوري برسند.

حجت‌الاسلام روانبخش تأكيد كرد: دشمنان انقلاب اسلامي در جمع‌بندي خود از فتنه 88 تصريح كردند كه مشكل اصلي آنها شخص ولي فقيه حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي است زيرا ايشان به زعم سكوت برخي خواص و همكاري آنها با دشمنان، وارد عرصه شدند، فتنه را خواباندند و نظام را حفظ كردند.

سردبير هفته نامه پرتوسخن با بيان اينكه هدف جريان انحرافي نيز تضعيف ولي فقيه براي اهداف خود است، گفت: اين جريانات براي به‌راه‌انداختن فتنه‌هاي بعدي و دستيابي به اهداف خود، يكي از نزديك‌ترين و بزرگ‌ترين عمارهاي مقام معظم رهبري، يعني حضرت آيت‌الله مصباح را به عنوان كسي‌ كه همواره در مسير ولايت فقيه و سينه چاك رهبري در بحران‌ها بوده، مورد هدف قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام روانبخش افزود: آيت‌الله مصباح يزدي در دوران اصلاحات در طول 4 سال، پيش‌خطبه‌هاي نماز جمعه را با عنوان نظريه سياسي اسلام و نظريه حقوقي اسلام ايراد كردند و حقيقت جريان اصلاح‌طلبي را براي مردم در سراسر كشور روشن كردند و حضور ايشان و شاگردانشان در دانشگاه‌ها نيز جريان اصلاحات را به عنوان جريان نفاق مدرن رسوا كرد.

وي با اشاره به افشاي جريانات فتنه و انحراف توسط آيت‌الله مصباح اظهار داشت: اين جريانات به دليل اينكه نمي‌توانند به طور مستقيم، رهبري را مورد هدف قرار دهند، مي‌خواهند بازوي تواناي رهبري را قطع كنند تا ايشان نتوانند به‌موقع با اين جريانات برخورد داشته باشند، لذا همواره درصدند كه شخصيت آيت‌الله مصباح را از چشم مردم بيندازند.

عضو هيأت علمي موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) تصريح كرد: الحمدالله هميشه در طول تاريخ انقلاب،اينگونه تخريب‌ها نتيجه به‌عكس داده و به جاي اينكه شخصيت‌هايي مانند شهيد بهشتي، شهيد مطهري و علامه مصباح تخريب شوند، خود تخريب‌كنندگان زودتر در چاله حفر شده گرفتار آمده و اعتبار و ارزش خويش را در ميان مردم از دست داده‌اند.

سردبير هفته‌نامه پرتو سخن گفت: اين جريانات از اينگونه كارها اهداف انتخاباتي دارند و هرچقدر به انتخابات رياست جمهوري نزديك شويم حركت آنها نيز شديدتر خواهد شد، اگرچه با اين حركت‌ها در انتخابات راه به جايي نبرده و از تخريب‌هاي خود طرفي نمي‌بندند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: روانبخش ، مصباح ، فتنه ، انحراف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار