عضو شوراي مركزي جبهه پايداري گفت: مشكلات و معضلات مسكن در دوران اصلاحات و سازندگي را به‌خاطر بياورند كه قيمت آن به صورت نجومي بالا رفته بود.

حجت‌الاسلام والمسلمين حسين جلالي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ درباره اظهارات اخير خاتمي در جمع فرهنگيان پيرامون اينكه در دولت اصلاحات بین 12 تا 13 درصد از کل واردات کشور اقلام مصرفی بود اما متأسفانه در دولت نهم و دهم واردات و اتکاء به نفت حدود سه برابر شده است، گفت: اين ادعاها نياز به اثبات دارد و بايد ديد با آمار و ارقام موجود مطابقت دارد يا خير.

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي در ادامه خاطرنشان كرد: در كنار صحبت‌هاي آقاي خاتمي بايد به وي گفت مشكلات و معضلات مسكن در دوران اصلاحات و سازندگي را به‌خاطر بياورند كه قيمت آن به صورت نجومي بالا رفته بود، بنابراين نمي‌توان يك جانبه قضيه را نگاه كرد.

حجت‌الاسلام جلالي در ادامه اينگونه سخنراني‌ها را به علت نزديكي به زمان انتخابات دانست و گفت: آقايان چرا طي اين 7 سال به معضلات اقتصادي نپرداختند،‌ پس بهتر است هم اكنون وضعيت ايران را در كنار وضعيت اقتصادي دنيا بسنجند چرا كه وضعيت ايران از ساير كشورها جدا نيست.

حجت‌الاسلام جلالي در ادامه گفت: هرچه بيشتر مقاومت كنيم تأثير تحريم‌ها را كمتر احساس مي‌كنيم و بهتر است برخي‌ها موجب نشوند كه اين موضوع در اذهان تداعي شود كه تحريم‌ها موثر واقع شده است و به جنگ رواني دشمن دامن نزنند.

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري در پايان خطاب به برخي اصلاح‌طلبان گفت: پيشنهاد مي‌شود كساني كه حتي مخالف نظام هم هستند فقط به خاطر شرف و عرق ملي خود با دشمن همراهي نكنند و فقط به خاطر ايراني بودن خود در صدد ايجاد وحدت باشند و از ايجاد تفرقه داخلي بپرهيزند. 
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
ناشناس
۰۲:۴۷ ۰۳ آبان ۱۳۹۱
صد رحمت به گاو
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۲۰:۳۲ ۰۲ آبان ۱۳۹۱
بخدااقای جلالی شما ودوستانتان وحدت را حفط کردید همه مردم را با این گرانیها به اسلام و انقلاب بدبین کردید صحبت از مقاومت نکنید مردم در رنج وعداب هستند
آخرین اخبار