سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نيک‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

تاثير عملياتي کردن برنامه پنجم توسعه در حرکت به سمت اهداف دهه پيشرفت و عدالت

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: عملياتي کردن دقيق برنامه پنجم توسعه مي‌تواند در حرکت کشور به سمت آرمان‌هاي دهه عدالت و پيشرفت موثر باشد.

احمد نيک‌فر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره وظايف مسئولان در دهه پيشرفت و عدالت، گفت: عملياتي کردن دقيق برنامه پنجم توسعه مي‌تواند در حرکت کشور به سمت آرمان‌هاي دهه عدالت و پيشرفت موثر باشد.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين ادامه داد: از قوه مجريه، مقننه و قضايي انتظار مي‌رود که در اين دهه با يکديگر متحد باشند و تمامي تلاش خود را براي پياده کردن احکام برنامه پنجم توسعه به کار بگيرند.

وي با بيان اينکه کشور توان عبور از تحريم‌ها را دارد، اظهار داشت: ممکن است در اين مسير چالش‌هايي نيز داشته باشيم اما نبايد تحريم‌ها را بهانه‌اي، براي عدم دستيابي به اهداف اين دهه قرار دهيم.

نيک‌فر تاکيد کرد: بخش اعظم مشکلات کنوني کشور به سوءمديريت‌ها بازمي‌گردد اما در صورتي که تدابير لازم انديشيده شود، براي عبور از اين مرحله نيز با هيچ‌گونه مشکلي روبه‌رو نخواهيم شد.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين خاطر نشان کرد: ضرر تحريم‌ها به اندازه سوءمديريت‌ها نبوده است و با هماهنگي و همدلي مسئولان گفتمان دهه پيشرفت و عدالت نيز قابل عملياتي کردن است.

انتهاي پيام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.