عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: کانادا با اقدامي عجولانه به دستور اربابان انگليسي و صهيونيستي خود مبادرت به تعطيلي سفارتخانه‌اش در تهران كرده است.

احمد نيك فر عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين، درگفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تعطيلي سفارتخانه كانادا در تهران، اظهار داشت: كانادا به دليل اينكه دست نشانده انگلستان بوده پيروي از مواضع اين كشور را در دستور كار خود قرار داده است.

وي تصريح كرد: بر همين اساس اين كشور با اقدامي عجولانه به دستور اربابان انگليسي و صهيونيستي خود مبادرت به تعطيلي سفارت‌خانه اش در تهران كرده است.

نيك فر افزود: پيش از برگزاري اجلاس نم در تهران كانادا شيطنت‌هايي را انجام داده بود كه ضرورت داشت ايران در آن زمان تصميم به قطع روابط با كانادا مي‌گرفت.

عضو شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين در پايان با بيان اينكه برگزاري موفق اجلاس نم در تهران موجب خشم رژيم صهيونيستي و انگليس شده است، خاطرنشان كرد: با برگزاري موفقيت آميز اجلاس نم در تهران رژيم جعلي صهيونيستي و انگليس با تحت فشار قرار دادن زير دستان خود سعي دارند  تأثير گذاري خود بر اين اجلاس را نشان دهند كه قطع روابط كانادا با ايران نيز بر همين اساس بوده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار