مقام معظم رهبری دهه چهارم را دهه پیشرفت وعدالت نامیده است واجرای عدالت منوط به توسعه وتولیدثروت است که توزیع عدالت هم خواهدبود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،نماینده ولی‌فقیه وامام جمعه زنجان درمراسم افتتاح دومین جشنواره منطقه‌ای نوآوری وشکوفایی کوهساران،گفت:تأکید قرآن برمستقل بودن واستقلال است چراکه نباید به بیگانگان دست نیاز دراز کنیم و خداوند هرگز اجازه نداده است که کفار بر سرنوشت مسلمانان مسلط باشند که این مهم تنها سرنوشت سیاسی نیست واساس استقلال تنها در یک بسترنمی باشد.

حجت‌‌الاسلام والمسلمین خاتمی ،افزود:آنچه که ما را دلخوش می‌کندنخبگان هستندکه باید تلاش کنندتابا سرعت پیشرفت کنند وتلاش کنیم راه میانی پیشرفت را پیدا کنیم که خودافراد باید این مسیر راپیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد:بسیاری ازاختراعات صورت گرفته درکشورفقط بسترهای اولیه است و کنجکاوی عامل دوم وبراساس نیازجامعه است.

معاون برنامه‌ریزی استاندارزنجان نیزدراین جلسه گفت:اگربا دقت برنامه‌ریزی شودقطعا دست‌یافتن به قله‌های پیشرفت دورازدسترس نیست.

عباسی"افزود:درارتباط باتولیدعلم وفناوری اقدامات بسیارعظیمی انجام شده است ودرتولید مقالات علمی، کسب رتبههای جهانی وتوسعه پارکهای علم وفن‌آوری ومراکز علمی به رشد و ترقی قابل قبولی دست یافته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد:فعالیت ها باید براساس افق بلند مدت پیش‌بینی شود و نخبگان ایران امکان این کار را دارند و این موضوع بارها ثابت شده است./س
برچسب ها: اجرای ، عدالت ، تولیدثروت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.