سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوكار مطرح كرد

استقبال فراكسيون اصولگرايان از نشست مشترك مجلس با رئيس‌جمهور

عضو هيئت‌رئيسه فراكسيون اصولگرايان مجلس با اعلام مخالفت اين فراكسيون با انجام طرح سوال از رئيس‌جمهور گفت: فراكسيون اصولگرايان از نشست مشترك مجلس با رئيس‌جمهور استقبال مي‌كند چرا كه با جبهه‌گيري‌ها مشكلات حل نخواهد شد.

 محمدصالح جوكار نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اعلام مخالفت فراكسيون اصولگرايان با طرح سوال از رئيس‌جمهور گفت: نظر فراكسيون اصولگرايان بر آن است كه طي نشست مشترك نمايندگان با رئيس‌جمهور و در سايه تعامل، وحدت و همدلي مي‌توان مسائل و مشكلات موجود را بررسي و براي آنها راهكار پيدا كرد.
 
وي در ادامه با تاكيد بر اينكه اين اقدام در شرايط فعلي مي‌تواند بسيار مفيد و تعيين‌كننده باشد، افزود: برگزاري جلسات مشترك دولت و مجلس كار پرثواب و مفيدي است، چرا كه با جبهه گرفتن‌ها راه به جايي نخواهد رسيد.
 
عضو هيئت رئيسه فراكسيون اصولگرايان مجلس با بيان اينكه آينده طرح سوال از رئيس جمهور را شفاف نمي‌بينيم، تصريح كرد: با سلسله‌ نشست‌هاي وكلاي ملت با رئيس‌جمهور مي‌توان باب گفتگو را ايجاد كرد تا با يك گفتمان مشترك بتوانيم مشكلات اساسي مردم را حل كنيم و بنده نيز شخصا اين موضوع را دنبال خواهم كرد.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: فراکسیون ، سوال ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.