سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

پيشنهاد عضو جامعه اسلامي مهندسين درباره سوال از رئيس جمهور

عضو جامعه اسلامي مهندسين گفت: بهتر است به جاي طرح سوال از رئيس جمهور در مجلس، جلساتي با حضور سران 3 قوه به صورت دوستانه تشکيل شود تا هم طرفين به تفاهم برسند و هم مشکلات اقتصادي بررسي شود.

رسول حامديان عضو جامعه اسلامي مهندسين در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره طرح سوال مجلس از رئيس جمهور اظهار داشت: اين موضوع حق قانوني نمايندگان است اما در شرايط تحريم و فشار بين‌المللي، مصالح کشور ايجاب مي کند اين مسئله به شکلي ديگر پيگيري شود.

وي به بيانات مقام معظم رهبري اشاره کرد و گفت: ديدگاه رهبر معظم انقلاب در مورد همدلي و اتحاد 3 قوه قابل تامل بوده در نتيجه بهتر است به جاي طرح سوال از رئيس جمهور در مجلس، جلساتي با حضور سران 3 قوه به صورت دوستانه تشکيل شود تا هم طرفين به تفاهم برسند و هم مشکلات اقتصادي بررسي شود.

عضو جامعه اسلامي مهندسين در پايان خاطرنشان کرد: تجربه سوال از رئيس جمهور در مجلس هشتم نشان داد با توجه به نحوه تعامل رئيس جمهور با مجلس و ادبيات به کار برنده وي صلاح نيست اين مسئله مجدد تکرار شود چراکه منجر به حاشيه سازي و دور شدن از هدف اصلي سوال يعني حل بحران اقتصادي در جهت منافع مردم مي‌شود.   

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.