سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلفاردي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

کرسي‌هاي آزادفکري شور و نشاط را به فضاي دانشگاه باز مي‌گرداند

دبير کل اتحاديه دانشگاه آزاد گفت: تلاش مي‌کنيم با برگزاري با کيفيت کرسي‌هاي آزادانديشي شور و نشاط سياسي و انتخاباتي به فضاي دانشگاه‌ها بازگردد.

حامد دلفاردي دبير کل اتحاديه دوم دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينکه تشکل‌هاي دانشجويي طي سال‌هاي گذشته درصدد برگزاري هر چه با کيفيت‌تر کرسي‌هاي آزاد انديشي بوده‌اند، اظهار داشت: با توجه به نزديک شدن به زمان انتخابات رياست‌جمهوري و گرم شدن فضاي رقابتي در جامعه و همچنين تاکيدات مقام معظم رهبري مبني بر برگزاري کرسي‌هاي آزاد انديشي در دانشگاه‌ها؛ برگزاري چنين نشست‌هايي مي‌تواند تاثير بسزايي در بالا بردن سطح آگاهي‌هاي سياسي دانشجويان داشته باشد.

دبير کل اتحاديه دوم دانشگاه آزاد در  ادامه افزود: متاسفانه انتخابات سال 88 و فتنه شوم دشمنان نظام باعث شد تا قشر دانشجو توجه کمتري نسبت به مسائل سياسي کشور داشته باشند لذا اميدواريم که با برگزاري کرسي‌هاي آزاد انديشي شور و نشاط سياسي و انتخاباتي به فضاي دانشگاه‌ها بازگردد.

اين فعال دانشجويي در پايان خاطر نشان کرد: با برگزاري کرسي‌هاي آزاد انديشي که از امسال در دستور کار قرار گرفته قشر دانشجويان بايد ظرفيت‌هاي سياسي خود را بالا برده و تمام تلاش خود را به  کار گيرند تا انتخاباتي سالم و به دور از هياهو برگزار شود که اين امر مي‌تواند باعث باز شدن فضاي سياسي کشور شود.

انتهاي پيام/ب2
برچسب ها: دانشگاه ، کرسی ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.