سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفير روسيه در ديدار با لاريجاني

بر تداوم مذاكرات ميان ايران و 1+5 تاكيد داريم

"لوان جاگارين" سفير روسيه در تهران ظهر امروز (يكشنبه) با رئيس مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفت‌وگو كرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران "لوان جاگارين" سفير روسيه در تهران ظهر امروز (يكشنبه) با علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفت‌وگو كرد.

در ابتداي اين ديدار لاريجاني با تاكيد بر اهميت توسعه و گسترش روابط جمهوري اسلامي ايران و روسيه گفت: مجلس شوراي اسلامي از هرگونه فعاليتي كه منجربه تقويت و تعميق مناسبات اقتصادي، سياسي و علمي به ويژه روابط پارلماني فيمابين شود؛ استقبال مي‌كند.

وي در ادامه روابط جمهوري اسلامي ايران و روسيه را روابطي راهبردي براي امنيت منطقه خواند و افزود: بايد از ظرفيت‌هاي موجود در دو كشور براي برقراري ثبات و امنيت پايدار در منطقه استفاده كرد كه لازمه‌ آن رايزني‌هاي مستمر ميان مقامات سياسي و پارلماني دو كشور است.

لاريجاني در پايان بر لزوم پرهيز از مواردي كه سبب ايستايي و ايجاد ذهنيت‌هاي منفي در روابط فيمابين مي‌شود را خواستار شد.

در ادامه اين ديدار "لوان جاگارين" سفير روسيه در تهران روابط روسيه و كشورمان را روابطي خوب و روبه گسترش خواند و گفت: مقامات عالي‌رتبه روسيه خواستار گسترش روابط در عرصه‌هاي مختلف سياسي، اقتصادي،بازرگاني با جمهوري اسلامي ايران هستند.

وي در پايان برنامه‌ هسته‌‌اي جمهوري اسلامي ايران را صلح‌آميز دانست و بر تداوم مذاكرات ميان جمهوري اسلامي ايران و 1+5 تاكيد كرد.

انتهاي پيام/س2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.