سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«شارلوت»؛ فرصتی برای حمله همه‌جانبه اوباما به رامنی

میت رامنی اوباما را متهم می کند که در تنها زمینه ای که برای آمریکا مهم است هیچ اقدامی انجام نداده است و آن زمینه مهم شکوفایی اقتصادی است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، حدود دو ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا باقی مانده و انتقادات کاندیداهای جمهوری خواهو دموکرات علیه یکدیگر به بالاترین سطح خود رسیده است.

نتایج نظرسنجی ها در دو ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از رقابت نزدیک اوباما و رامنی حکایت دارد و اکنون پس از انتقادات شدید میت رامنی نامزد جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و معاون وی پل رایان، اوباما تصمیم دارد پنج شنبه این هفته در گردهمایی دمکراتها در شارلوت کارولینای شمالی دستاوردهای دولت خود را تشریح کند و چشم در چشم هوادارانش به آنها بگوید که شایسته چهار سال دیگر اقامت در کاخ سفید است.

این در حالی است که وضعیت اقتصاد، بیکاری و فرصتهای شغلی در آمریکا در دولت وی به حدی نیست که اوباما برای دفاع از خود کار راحتی را پیش رو داشته باشد. اوباما از فرصت گردهمایی دمکراتها در روز پنج شنبه برای دفاع از خود در برابر آماج حملات جمهوریخواهان استفاده خواهد کرد.

میت رامنی اوباما را متهم می کند که در تنها زمینه ای که برای آمریکا مهم است هیچ اقدامی انجام نداده است و آن زمینه مهم شکوفایی اقتصادی است.

یکی دیگر از فرصت هایی که روز پنجشنبه در اختیار اوباما قرار دارد این است که گردهمایی رسمی جمهوریخواهان در هفته گذشته برگزار شد و اینک اوباما با اطلاع داشتن از سیاست های اعلام شده جمهوریخواهان می تواند سیاست های خود را اعلام کند. با وجود کارنامه نه چندان درخشان اقتصادی اوباما، وی در بحث روابط خارجی بر رامنی برتری دارد.

هر دو کاندیدا روی طبقه متوسط جامعه آمریکا بیشترین سیاست های تبلیغاتی را اختصاص داده اند و به نظر می رسد در نهایت، این تبلیغات و حمایت کمپانی های مالی باشد که باز هم رییس جمهور این کشور را مشخص می کند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
اوباما دیگه آخرین روزاشه