سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیدر هواداران "قاتل نروژی" در انگلیس بازداشت شد

نظرات و اظهارات شدیدا نژاد پرستانه "فیلیپ هورن" باعث شده است تا پلیس انگلستان روز پنجشنبه به خانه این مرد در ناحیه "کنت" هجوم برده و وی را به جرم اشاعه نظرات تنفر برانگیز و نژاد پرستانه بازداشت کند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، چند روز قبل خبری مبنی بر حمایت یک مرد انگلیسی که از قاتل نژاد پرست نروژی حمایت کرده بود کرد منتشر شد .

این شخص که "فیلیپ هورن" 44 ساله که از اعضای "لیگ دفاعی انگلستان" است بعد از اعلام رای دادگاه نروژ مبنی بر 21 سال حبس برای "بریویک" در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیس بوک تصویری از قاتل نروژی را در حالی که با مشت گره کرده خود به دادگاه اشاره می کند قرار داده و در ذیل آن نوشت: " آندرس بریویک " کارت عالی بود. من به احترام شما کلاهم را از سر برمی دارم. تو ثابت کردی که مانند بسیاری هستی که آرزو دارند تا کشور آنها به وضعیتی قبل از زمانی که توسط مسلمانان مورد تهاجم قرار گیرد برگردد."

پس از این موضع گیری خصمانه روزنامه انگلیسی سان نیز مصاحبه ای با این مرد انگلیسی ترتیب داد که این شخص در آن نظرات بسیار ترسناکی را مطرح کرد که از جمله می توان به جملات زیر اشاره کرد.

" کشتن بچه ها کار درستی نیست اما اگر این مسئله کمک کرده است تا قاتل نروژی پیام خود را منتقل کند، پس کار درستی انجام داده است!!! "

" زمانی که از او سوال شده است که: آیا دوست دارید که کشتاری مشابه نروژ در انگلستان ببینید، وی پاسخ داده است: البته نه به شکل نروژ ، اما اگر این اقدام باعث می شود که به اهداف "گروه های نژادپرست" برسیم ، بله!! "

این جملات نمونه ای از نظرات این راستگرای افراطی انگلیسی است که نشان از عمق کینه و نفرت وی نسبت به مسلمانان است.

این نظرات و اظهارات شدیدا نژاد پرستانه باعث شده است تا پلیس انگلستان روز پنجشنبه به خانه این مرد در ناحیه " کنت " هجوم برده و وی را به جرم اشاعه نظرات تنفر برانگیز و نژاد پرستانه بازداشت کند.

بنا بر آخرین اخبار این مرد که سابقه فعالیت در حوزه ساخت و ساز را داشته و هم اکنون نیز بی کار است همچنان در بازداشت پلیس به سر برده و مقامات در حال بازجویی از او در مورد این نظرات هستند./ق پ

برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، قاتل ، نروژی ، انگلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.