سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرقت نفتکش به سبک مدافعان محیط زیست+تصاویر

کنشگران گروه صلح سبز بر این باورند که برای جلوگیری از هرگونه نشت نفت و خسارت به محیط زیست در قطب شمال باید تمامی حفاری‌های نفتی در این منطقه متوقف شود.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، کنشگران گروه موسوم به صلح سبز روز جمعه به یک فروند کشتی نفتکش متعلق به روسیه در قطب شمال بدون اجازه وارد شدند.


 
این مدافعان محیط زیست که اعلام کرده‌اند قصد دارند تا چند روزی را در این کشتی اقامت داشته باشند می‌گویند "مصرف انرژی‌های فسیلی به قطب شمال آسیب می‌رساند”. کشتی نفتکش به تصرف در آمده متعلق به شرکت گازپروم است.


 
کنشگران گروه صلح سبز بر این باورند که برای جلوگیری از هرگونه نشت نفت و خسارت به محیط زیست در قطب شمال باید تمامی حفاری‌های نفتی در این منطقه متوقف شود. برآورد می‌شود که قطب شمال حدود ۳۲ درصد از ذخایر نفت و گاز کشف نشده جهان را دارا باشد.


 
به گزارش یورو نیوز، شرکت های بزرگ اکتشاف و حفاری نفت همچون اگزون موبیل، استات اویل، روس نفت، انی، بی پی، رویال داچ شل و توتال نیز برنامه حفاری و برداشت نفت و گاز از این منطقه را در دست دارند و برخی از این شمار نیز در حال حاضر نخستین گام های این عملیات را برداشته اند.
برچسب ها: سرقت ، نفتکش ، محیط زیست ، صلح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.