بر اساس نظرسنجی های انجام شدة، مردم این شهر دیگر امیدی به بهبود اوضاع ندارند و ترجیح می دهند به جز موارد ضروری، از خانه خارج نشوند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، 13 حادثه مرگبار شلیک تنها در 30 دقیقه آن هم در یک روز، آمار تکان ‌دهنده شلیک‌‌ های خیابانی در یک شهر آمریکاست؛ یعنی شیکاگو.

وضعیت حاد امنیتی در این شهر به گونه ای است که بنا بر آمار رسمی، تعداد قتل‌‌ های خیابانی در این شهر طی سال 2012 میلادی به طور نگران ‌کننده ‌ای افزایش یافته و از 340 مورد در سال گذشته میلادی، به 433 قتل رسیده است. گفته می ‌شود بیشتر این جنگ ‌‌های خیابانی توسط باند‌های مختلف موادمخدر و سلاح رخ داده و زخمی ‌شدگان برای حفظ اسرار باند‌های تبهکاری حاضر نشده‌ اند اطلاعات زیادی در اختیار پلیس شیکاگو قرار دهند.

در جریان جنگ‌‌ های خیابانی تبهکاران با هم، رهگذران عادی هم بر اثر اصابت گلوله کشته می‌ شوند. پلیس شیکاگو برای مهار خشونت های این شهر که از چند ماه پیش به شدت افزایش یافته، با مشکل مواجه است.

پلیس این شهر در سال جاری 1512 مورد تیراندازی ثبت کرده است. بیشتر خشونت ها در محله های جنوب، شرق و در برخی موارد در مرکز شهر شیکاگو روی می دهد و بر اساس نظرسنجی های انجام شدة، مردم این شهر دیگر امیدی به بهبود اوضاع ندارند و ترجیح می دهند به جز موارد ضروری، از خانه خارج نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار