سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کپی ناشیانه راديو فردا از «اخبار 20:30»

این رادیو يکی از زیرمجموعه ‌های نهاد اطلاع ‌رسانی بين ‌المللی ايالات متحده آمريکاست که با هزينه کنگره آمريکا و زير نظر شورای اطلاع‌ رسانی بين‌المللی دولت آمريکا اداره می‌ شود.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، یکی از ترفندهای تکراری شبکه های رادیو – تلویزیونی بیگانه برای تخریب بخش های مختلف صداوسیما، طرح مسائلی چون کپی برنامه های رسانه ملی از دیگر شبکه های موجود در دنیاست تا از این طریق ضمن دعوت مخاطبان به پیگیری موضوعات مورد علاقه خود از منابعی غیر از صداوسیمای ایران، فقدان خلاقیت و کارآیی برنامه سازان را تبلیغ کنند.

یکی از این رسانه ها، رادیو فردا است؛ این رادیو يکی از زیرمجموعه ‌های نهاد اطلاع ‌رسانی بين ‌المللی ايالات متحده آمريکاست که با هزينه کنگره آمريکا و زير نظر شورای اطلاع‌ رسانی بين‌المللی دولت آمريکا اداره می‌ شود و به همین خاطر رسما به دولت این کشور تعلق دارد.

تبديل برنامه خبري «بيست و سي» شبكه دوم سيما به پرمخاطب ترين برنامه خبري سيماي جمهوري اسلامي، اخیرا راديو فردا كه كم مخاطب ترين رسانه ضد ايراني است را بر آن داشته تا با سوء استفاده از محيط رواني اي كه موسيقي اين برنامه موفق به وجود مي آورد، اخبار غالباً غير واقعي خود را به مخاطب القا كند و از باورپذير بودن هرچه بيشتر آن اطمينان حاصل كند.

به گزارش "رادیو دیروز"، این رسانه متعلق به سیا در برنامه خبري اش با نام «بيست و يك و سي» كه دزديده شده از نام اخبار پرمخاطب «بيست و سي» است، آهنگ ابتدايي و آهنگ بين برنامه ها و آهنگ پاياني آن را نيز يك جا به سرقت برده و تلاش كرده تا حدي لحن گويش اخبار را نيز مشابه آن كند تا از این طریق کورسویی برای تاثیرگذاری روی اندک مخاطبان داخلی خود بیابد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
رجایی
۱۰:۴۷ ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
یک ضرب المثل هست که میگه:
آدمی که داره غرق میشه به هر تکه علفی که دستش برسه چنگ میزنه تا خودشو نجات بده!
حالا شده حکایت این آقایون
حسن پویان
۰۱:۰۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
بد بخت ها