سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاناما و مراکش حریفانی ناشناخته هستند؛

صانعی: گروه‌بندی مسابقات توازن ندارد

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان تیم‌های ملی فوتسال پاناما و مراکش را حریفانی ناشناخته برای این تیم در مسابقات جام جهانی فوتسال خواند و گفت: گروه‌بندی مسابقات جام جهانی توازن ندارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان تیم‌های ملی فوتسال پاناما و مراکش را حریفانی ناشناخته برای این تیم در مسابقات جام جهانی فوتسال خواند و گفت: گروه‌بندی مسابقات جام جهانی توازن ندارد.

علی صانعی اظهار داشت: تیم ملی فوتسال ایران در گروه B جام جهانی با تیم‌های اسپانیا، پاناما و مراکش هم‌گروه شده است که به اعتقاد من این گروه به همراه گروه‌های C و F از سخت‌ترین گروه‌هاست.

وی در ادامه افزود: اسپانیا تیمی قدرتمند و شناخته شده است که بارها با این تیم بازی کرده‌ایم و شناخت کافی را از فوتسال اسپانیا داریم. در عین حال تیم‌های مراکش و به ویژه پاناما برای ما ناشناخته هستند. باید طی ماه‌های آینده تلاش کنیم تا فیلم بازی‌های تیم تایلند را بدست آوریم.
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان عدم توازن در گروه‌بندی مسابقات فوتسال جام جهانی 2012 را ازبزرگترین ایرادهای قرعه کشی این دوره از مسابقات خواند و گفت: با این شرایط احتمال دارد تعدادی از تیم‌های مطرح در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی حذف شوند. این گروه‌بندی به تیم‌های مطرح لطمه می‌زند و ممکن است با حذف آنها تیم‌های ضعیف به مراحل بالاتر صعود کنند.

صانعی از اعلام فهرست تیم ملی فوتسال کشورمان در روز شنبه چهارم شهریورماه خبر داد و گفت: تمرینات تیم ملی فوتسال ازروز 11 شهریورماه آغاز خواهد شد./آق
برچسب ها: فوتسال ، صانعی ، جام جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.