علی صانعی مذاکره با فدراسیون فوتبال برای مربیگری تیم ملی فوتسال را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران علی صانعی سرمربی ملی فوتسال کشورمان برای انجام مذاکراتی با عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال روز گذشته راهی کمیته فوتسال شد.

در شرایطی که به نظر می رسید علی صانعی برای ابقاء در تیم ملی فوتسال با ترابیان مذاکره کند ولی به شدت مذاکره با کمیته فوتسال را تکذیب می کند علی صانعی در این مورد به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در جلسه ای که با ترابیان داشتم گزارش کاملی از مسابقات جام ملت های آسیا ارائه کرده و هرچه را که لازم بود برای عباس ترابیان شرح دادم البته این گزارش در واقع تشریح علل ناکامی ایران نبود بلکه گزارش تصمیمی از عملکرد ایران در آسیا را شامل می شد.

صانعی تصریح کرد: به زودی گزارش های دیگری هم به ترابیان ارائه می شود سرپرست تیم ملی فوتسال گزارش جداگانه ای آماده کرده و از سوی دیگر گزارش شامل آمار و ارقام و آنالیز دقیق هم به این کمیته فوتسال ارائه می شود تا بر مبنای آنها تصمیم بگیرد.

وی تصریح کرد: من به ترابیان فرصت می دهم تا این گزارش را با دقت مطالعه کند و در جریان مطالعه این گزارش می تواند در مورد آینده تیم ملی فوتسال تصمیم گیری کند.

وی ادامه داد: در این جلسه من هیچ صحبتی در مورد ابقاء یا خداحافظی از تیم ملی فوتسال نکردم این بحث قرار است در هیئت رئیسه کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال مطرح شده و در مورد آن تصمیم گیری شود.

وی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر شروط برای ادامه مربیگری در فوتسال گفت: من هیچ شرط و شروطی برای کمیته فوتسال نگذاشتم و همه چیز را به آنها واگذار کردم فدراسیون زمان کافی برای بررسی دارد.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: در حال حاضر مسابقات جام باشگاه های آسیا را در پیش داریم و بعد از آن هم به فاصله کمی مسابقات لیگ برتر فوتسال در سال 91 شروع می شود به همین دلیل تیم ملی فوتسال عملاً فرصتی برای برگزاری اردوی پیوسته در تیم ملی فوتسال ندارد.

صانعی گفت: در حال حاضر اگر ترابیان لوزانو را هم به تیم ملی بیاورد هیچ فرصتی برای برنامه ریزی تصمیمی نسبت به همین دلیل علتی برای عجله در این زمینه وجود ندارد چراکه هیچ تیمی در آستانه لیگ بازیکنانش را به تیم ملی فوتسال نمی دهد.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که در تیم ملی فوتسال مربیگری نکنم هیچ تصمیمی برای مربیگری در تیم های دیگر ندارم چرا که در فوتسال سال واقعاً سنگین را پشت سر گذاشته ام و قصد دارم تا یک سال استراحت کرده و از فوتسال دور باشم در حال حاضر هم منتظر تصمیم فدراسیون هستم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار