خیبری گفت: نتایج تیم ملی در جام ملت ها قابل قبول نبوده و تعدادی از ملی پوشان به صانعی تحمیل شدند.

محسن خیبری از کارشناسان و مربیان قدیمی لیگ برتر فوتسال در خصوص علل ناکامی تیم ملی فوتسال در رقابتهای جام ملت های آسیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: نتایج تیم ملی فوتسال طبیعتا در مسابقات جام ملت های آسیا قابل قبول نیست و باید به دقت آنالیز شود. ولی منطقی نیست که بار این ناکامی را روی دوش کادر فنی تیم ملی فوتسال بیندازیم.

وی تصریح کرد: علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان باید جوابگوی ناکامی تیم ملی در جام ملت های آسیا باشد ولی باید ببینیم که برای حضور در جام ملت ها تا چه خواسته های این مربی در تیم ملی فوتسال فراهم شده است؟

خیبری با اشاره به این مطلب تصریح کرد: باید دید چرا علی صانعی در رقابتهای جام ملت های آسیا تمرکز لازم را نداشته است؟

در کنار علی صانعی، سرمربی برزیلی در تیم ملی حضور داشت که بود و نبودش در تیم ملی ایران عملا هیچ تفاوتی برای ما ندارد. این مربی 8 سال است که در تیم ملی فوتسال ایران فعالیت می کند ولی فقط پول فدراسیون را گرفته و تنها موردی که در آن موثر است تیم های پایه فوتسال ایران است.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی استفاده از یک مربی خارجی با تجربه در کنار علی صانعی می تواند مشکلات زیادی را در تیم ملی فوتسال برطرف کند ولی متاسفانه مربیان زیادی از این جو استفاده کرده و خود را به عنوان گزینه های مربیگری تیم ملی مطرح کردند.
خیبری با اشاره به این مطلب ادامه داد: هر مربی در فوتسال کارنامه مشخصی دارد و درست نیست که برای رسیدن به تیم ملی فوتسال نقاط ضعف تیم های کشورمان را تا جایی که در توانمان است بزرگ کنیم و از وضعیت نامساعد تیم ملی فوتسال برداشت شخصی بکنیم.

خیبری تصریح کرد: در مسابقات جام ملت های آسیا تعدادی از ملی پوشان به علی صانعی تحمیل شدند. نفراتی در تیم ملی بازی کردند که مورد تایید صانعی نبودند. افرادی هم پایشان را از حیطه اختیارات خود فراتر گذاشتند و نتیجه چنین کارهایی از بین رفتن تمرکز ملی پوشان بود که نمونه بارز آن را در رقابتهای جام ملتهای آسیا مخصوصا بازی با تایلند دیدیم.

وی گفت: نتیجه ای که تیم ملی در تایلند گرفت و تا حدودی فنی بوده ولی علت اصلی آن حواشی اطراف تیم ملی فوتسال و از بین رفتن تمرکز بازیکنان تیم ملی فوتسال بود.

کارشناس فوتسال کشورمان افزود: در این روزها باید از خواب غفلت بیدار شویم تا در مسابقات جام جهانی با مشکلات بزرگتر از جام ملت ها مواجه نشوبم در غیر این صورت بعد از ناکامی آسیایی در مسابقات جهانی زنگ تفریح سایر تیم ها می شویم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
اقای خبیری اگر میگویید تحمیل شده مدرکتان چیست
آخرین اخبار