حواشي بعد از قهرمان نشدن فوتسال ايران در مسابقات جام ملت ها هيچ فايده اي جز ضربه به تيم ملي ندارد.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران تيم ملي فوتسال تا مسابقات جام جهاني در كشور تايلند (آبان ماه 91) پنج ماه پيش رو دارد، در شرايطي كه تيم هاي صاحب نام فوتسال دنيا مانند برزيل و ايتاليا از مدت ها قبل برنامه اي مدون براي جام جهاني داشته و حتي فرصت بازي كردن با تيم بزرگي مثل ايران را هم پيدا نكردند، تيم ملي ايران درگير پس لرزه هاي جام ملت هاي آسيا بوده و همچنان به دنبال ايجاد تغييراتي در ساختار كادر فني است.

شايان ذكر است:‌ تيم ملي فوتسال بدون كادر فني مشخص هيچ برنامه مدوني تا رقابت هاي جام جهاني پيش رو ندارد، در اين شرايط هر روز هم اخبار متفاوتي از تيم ملي فوتسال كشورمان به گوش مي رسد.

از يك سو عباس ترابيان از علي صانعي، سرمربي جوان تيم ملي حمايت مي كند و اعلام مي كند كه تا مسابقات جام جهاني علي صانعي فرصت مي دهد تا بار ديگر شانس خود را در تيم ملي فوتسال امتحان كند.

از طرف ديگر گزينه هاي خارجي براي بر عهده گرفتن هدايت تيم ملي فوتسال مطرح مي شود و به گوش مي رسد عباس ترابيان مذاكره با گزينه هاي خارجي همچون ماركوس، سرمربي تيم ملي برزيل را آغاز كرده است،‌ در همين زمان خبري از فدراسيون رسيده و مشخص مي شود علي كفاشيان خبر حضور مدير خارجي در تيم ملي فوتسال را تكذيب كرده و مذاكره با گزينه هاي ايراني ادامه پيدا مي كند چون مربي خارجي فرصتي براي شناخت تيم ملي ندارد.

با وجود اين ابهامات در كميته فوتسال در كنار اخباري احتمالي به گوش مي رسد و اعلام مي شود كه ترابيان به زودي از اينكه فوتسال بر كنار شده و صادق درودگر مدير سابق كميته فوتسال بار ديگر اين سمت را در دست مي گيرد و حسين شمس بار ديگر عنوان سرمربيگري تيم ملي فوتسال را بر عهده مي گيرد.

به نظر مي رسد اين پس لرزه هاي مسابقات جام ملت هاي آسيا تمامي ندارد. تيم ملي فوتسال ايران امسال يك قهرماني با ارزش را بعد از سالها سلطه در سطح اول آسيا از دست داده است و تلف كردن حتي يك روز ديگر تا شروع مسابقات جام جهاني فوتسال تايلند، يك ضرر بزرگ براي تيم ملي ايران است.

چرا كه در همين روزهايي كه در ايران هرج و مرج در كميته فوتسال و تيم ملي وجود دارد حريفان جهاني ايران درحال برگزاري بازي هاي تداركاتي و برنامه مدون براي درخشش در مسابقات جام جهاني تايلند هستند.

در اين ميان تنها راه حل براي كنار گذاشتن اين مشكلات اين است كه عباس ترابيان، رييس كميته فوتسال در اين شرايط بار ديگر در فوتسال مديريت كرده و با برنامه هرچه سريع تر به شايعه هاي اطراف تيم ملي فوتسال پايان دهد.

در شرايطي كنوني تنها راه پايان دادن به حواشي و شايعه ها معرفي كردن كادر فني جديد تيم ملي فوتسال براي حضور در مسابقات جام جهاني و حمايت همه جانبه از كادر فني جديد است تا جنجال رسانه اي و حدس و گمان ها براي انتخاب نفرات كه به تيم ملي فوتسال نزديك هستند به پايان برسد. در غير اين صورت هر روز اخبار جديدي از منابع خبري مختلف پخش شده و به حاشيه ها بيشتر دامن زده ها شود.

با اين اوصاف تا به خودمان بجنبيم مسابقات ليگ برتر فوتسال در سال 91 هم شروع شده و تا آغاز جام جهاني ديگر فرصتي براي اردوهاي تداركاتي پيوسته و بازي هاي تداركاتي با تيم هاي صاحب نام فوتسال جهان به دست نيامده و ناكامي ها يكسال گذشته تيم ملي فوتسال باناكامي در مسابقات جام جهاني فوتسال تكميل شده و به پايان مي رسد./مح

برچسب ها: پس لرزه ، فوتسال ، ترابیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار